Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
heb ik toch even vanaf mijn derde moeten wachten.. ja, het leven van een klein pennymeisje valt niet mee
) maar goed , bij lrv-wedstrijden mag je al wedstrijden starten vanaf 4 jaar
vind ik nou wel wat vroeg , op welke leeftijd zijn die kinderen dan begonnen?CAuvraySky schreef:Mijn zusje is nu bijna 4 jaar en wilt dolgraag gaan paardrijden (eigen shetlandpony is onderweg , verwend nest) maar goed , bij lrv-wedstrijden mag je al wedstrijden starten vanaf 4 jaar
vind ik nou wel wat vroeg , op welke leeftijd zijn die kinderen dan begonnen?
Ik heb al vanaf mijn geboorte op paarden gezeten , en ben echt 'serieus' begonnen op mijn 6
) adnil schreef:Sisim schreef:Ik mocht pas op mijn 12 e beginnen van mijn ouders!
Voor die leeftijd zou het slecht zijn voor het bekken met als gevolg dat kinderen baren moeilijk zou zijn... Alsof mij dat wat interesseerde! Toen ik eenmaal mocht, toen was ik er niet meer vanaf te slaan. Kinderen baren heb ik nog niet geprobeerd...
Ik zou zeggen, laat lekker spelenderwijs rijden en prutsen met de pony. Jong geleerd is oud gedaan toch?
Blijf er wel altijd bij.. je weet het nooit met dieren. En ook niet met kinderen trouwens..
Dan heb ik achter 4 maanden een probleem![]()
![]()
CAuvraySky schreef:Landelijke RijVereniging![]()
Is iets van België , het zijn clubs , per gemeente (ik zit bij Bazel)

Marjo82 schreef:Nou, ben op mijn 5e begonnen, iedere week op shetlanders... ook draven en crossen door het weiland enzo...
geen last van mijn heupen hoor! Ik zou haar gewoon op paardrijden laten gaan als ze dat leuk vindt
(misschien ook ergens op shetjes? Ik kreeg gewoon echt rijles op shetlanders)