Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

amondi schreef:Als dat waar is, dat ze alles betalen terwijl de eigenaar vd trailer stuurde dan gaan er binnenkort heel wat"geleende" trailers stuk!

amondi schreef:Als dat waar is, dat ze alles betalen terwijl de eigenaar vd trailer stuurde dan gaan er binnenkort heel wat"geleende" trailers stuk!
Princess schreef:ik weet niet in wel topic jij leest dat het mijn verzorgpaard is? want ik heb geen verzorgpaard :S , en ja mijn paard heeft behoorlijk staan springen op die trailer en ging liggen, de stangen zijn wat verbogen en vermoedelijk is de wielas beschadigd
amondi schreef:Maar hoe kan de eigenaar TS aansprakelijkstellen? Op welke grond?
Het was haar trailer, zij reed, zij gaf toestemming om dit paard erop te zetten, haar eigen paard stond er ook in..... Welke onrechtmatige daad heeft TS dan gedaan?
Die heeft NIET de trailer zonder toestemming gepakt, die heeft NIET haar paard stiekum geladen, die heeft NIET een verkeersfout gemaakt, nee alles is verlopen onder toezicht van de eigenaar en zelfs terwijl de eigenaar de volle verantwooring had.
Vandaar mijn opmerking, als deze schade toch vergoedt gaat worden door de AVP dan meld ik een eventuele schade aan mijn trailer ook, dan had ik het paard van mijn vriendin in de traielr ipv mijn eigen paard, makkelijk zat.
Nou weet ik niet hoe dit zich verhoudt , want is dit een risico van de eigenaar als hij iets uitleent? Zo heeft onze verzekering toen niet op onze claim gereageerd. ( maar uiteindelijk de kern van de situatie blijft gelijk jouw paard maakt een trailer van iemand anders kapot) ik ben benieuwd hoe dit verzekeingstechnisch afloopt. 

florentijn schreef:
Jij zegt :"zie mijn andere topic..paard gaat liggen in trailer! Dus ik kijken zie ik een verhaal van ene LIESJE oid! Over haar verzorgpaard!!!!!! Gaat dit om jou paard en is je LIESJE je verzorgster??????? Sorry dan heb ik hem verkeerd begrepen..........maar dit wekte bij mij wat verwarring!

en anders op de verzekering van de trailer?als jullie die hebben Princess schreef:florentijn schreef:
Jij zegt :"zie mijn andere topic..paard gaat liggen in trailer! Dus ik kijken zie ik een verhaal van ene LIESJE oid! Over haar verzorgpaard!!!!!! Gaat dit om jou paard en is je LIESJE je verzorgster??????? Sorry dan heb ik hem verkeerd begrepen..........maar dit wekte bij mij wat verwarring!
dat is niet mijn topic, ik had en ander topic geopend, deze is gesloten omdat er al een topic van was, snap je m?