Als een paard door of tijdens het springen een onnatuurlijke houding aan neemt zou ik toch maar zorgen voor instructie tijdens het springen want dat klinkt niet goed....
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Saskia9 schreef:Ik draag meestal alleen bescherming als ik ga springen,
Of tijdens een buitenrit,
Ik zie steeds op bokt shet veulentjes die al peesjes omhebben,daar snap ik het nut dus helemaal niet van!!!
Lizz schreef:Tikt hij zijn ijzers aan? of tikt hij echt zijn peesbeschermers aan?
0ojannekeo0 schreef:MISTRAL94 schreef:Peesbeschermer geeft verder geen steun alleen bescherming tegen het aantikken. Paarden in het wild kun je ook niet vergelijken met paarden zoals wij ze gebruiken. Wilde paarden worden niet onder het zadel gereden, staan niet op stal en krijgen ook geen brok/ mueseli ed staan niet onder dekens en ga zo maar door
dan heb ik ook 2 wilde paarden staandie hebben/krijgen ook niets van wat jij benoemd.

Marijkjuh schreef:Lizz schreef:Tikt hij zijn ijzers aan? of tikt hij echt zijn peesbeschermers aan?
z'n peesbeschermers, ijzers heeft hij niet
Marijkjuh schreef:Lizz schreef:
z'n peesbeschermers, ijzers heeft hij niet
en als je zonder peesbeschermers rijdt dan tikt hij ook aan, en dat hoor je dan?