Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
nog negen punten te gaan!)

amondi schreef:Wat is ouder? Boven de 20 zou ik kijken of ze niet als weidegenoot van het nieuwe paard kan dienen.
Want wie koopt nu een echt oude pony? Misschien een manege...
Maar als je een leuk adres weet kan je haar misschien in bruikleen afstaan.
. Ik was dertien toen hij kwam en heb tot mijn 21ste wedstrijden met hem gereden (was uiteindelijk m dresuur en l springen) Mijn ouders hebben er wel aangedacht hem toen te verkopen
maar hij is gebleven als recreatiepony
. Tot iets meer dan een jaar geleden reed ik er nog vrij veel mee, maar nu heeft hij artrose en spat
en gaat alleen nog mee op stapritjes in het bos. Naar mijn idee heeft hij het prima zo en mag hij blijven tot het niet meer gaat.
leelovestoes schreef:hoihoi
wat zijn jullie ervaringen met het verkopen van een wat oudere pony?
ik heb een oudere pony die nu nog erg fit is en nog L2 dressuur loopt bij de paarden. soms wil ik weleens verder, maar krijg al kriebels bij het idee dat ik dr zou verkopen. moet er aan de ene kant niet aan denken. aan de andere kant: waarom zou ze bij een lief klein meisje niet een heerlijk leven kunnen hebben?
moeilijke keuze, wat zijn jullie ervaringen? waar liepen jullie tegenaan?
groetjes leonie
Saskia9 schreef:Maar wat is de reden dat je haar te koop zou willen zetten dan?
Persoonlijk vind ik het heel egoistisch,
Je paard heeft je vaak jarenlang gedragen,en nu hij of zij te oud is doe je hem maar weg,
het is toch geen fiets,
In sommige gevallen snap ik het wel hoor,Maar ik zie ook vaak gebeuren dat mensen ze opeens weg doen omdat ze niet meer presteren nu ze zo oud zijn...
Ik vind dat dat wel meer respectvoller kan!