Sjonniej schreef:Ik bedoelde eigenlijk achteruit een heuvel op....
Typfout doordat ik 100 dingen tegelijk wil doen.
hahaha, oke
! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Sjonniej schreef:Ik bedoelde eigenlijk achteruit een heuvel op....
Typfout doordat ik 100 dingen tegelijk wil doen.
! 
loesje688 schreef:Ik zou het echt niet scheren! Ik had een pony met een super mooie volle staart tot ze zomereczeem kreeg... ze had bij de staartwortel een groot deel van d'r staart afgeschuurd en het stond echt verschrikkelijk!!! En bovendien duurt het superlang voor de staart weer lang is, stel dat je het toch niet mooi vindt??? Voor wedstrijden, demonstraties etc. zou je beter in kunnen vlechten. Ik doe altijd de avond van te voren een bandage om de staart (wel heel strak, anders zakt 'ie uit) zodat de volgende dag op wedstrijd alles 'plat' blijft liggen, dan komen de billen van je pony ook al veel mooier uit.
gabyfedde schreef:Scheren of knippen en dat goed bijhouden. Staat veel mooier en verzorgder.
Toydoll schreef:gabyfedde schreef:Scheren of knippen en dat goed bijhouden. Staat veel mooier en verzorgder.
Nee juist niet!!
Dat staat juist zo zielig, alsof ze zo'n ratten staartje hebben!!
Je kan beter op wedstrijden ofzo het bovenste stukje vissengraad invlechten, en voor de rest lekker breed houden, staat veel mooier!!
Als je die billen goed traint ga je dat vanzelf wel zien hoor!