als je nou eens zelf een zweetdeken mocht ontwerpen......

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-02 15:21

Bij ons op stal heeft iemand er een met kruissingels en bilsingels. Ze bestaan dus gewoon. Wel heel gemakkelijk want ze gebruikt hem nu als zomerdeken.

bonje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-02 15:25

eentje die bij mijn tinker past dus zwartgebont

noeska_m

zweetdeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-02 19:44

ik zou een hele mooie donkerblauwe zweetdeken willen met een wit randje en met mooie sierlijke witte letter Noeska erop.

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-02 20:46

jamylover schreef:
dan zou ie er zo uit komen te zien:Afbeelding

Leuk zo'n kruisje, hahahaha.
Uhm, ik ben eigenlijk van plan om zelf een uitrijdeken te gaan maken, ik ga dus hier ff wat inspiratie op doen. Iig een leuk stofje! Hihi. Haha! Haha! Haha! Clown

Chatelaine

Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 08:36

ik wil er dan 1 die bij al me halster past (ofte wel allemaal knal kleuren Haha! Haha! Haha! )

sl0wm0ti0n

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 09:42

Als ik er 1 mocht ontwerpen voor mijn paardje, dan zou ik een bordeaux rode nemen, met een goud kleurige bies.
En dan ook met gouden letters zijn naam "First Choice Scrabble" erop...
Deze zou ik alleen ontwerpen, omdat ik denk dat het hem wel heeeel mooi zal gaan staan Lovers
Als het voor een wedstrijd ofzo was, dan zou ik nog ff goed nadenken, dan kom ik vanzelf met een speciaal idee Lachen

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 15:54

Of: baby roze met knalroze bies en knalroze met gouden stippen Haha!
En dan ook een kruissingel, en bilkoortje. Zoals dit: (even in elkaar geknutseld met Paint)
Afbeelding

hoeveel stof heb je eigenlijk nodig om een zweetdeken zelf te maken? Knipoog

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 16:32

tadam.. Eva verveelde zich... Dromen

ff bij Paint gemaakt... En Tos als model uiteraard!
Afbeelding

Dus een baby blauwe met zilveren bies (zilver bij Paint?) en kruisingels, bilkoorden en gespen voor! En met bijpassend en sluitende hals... en halster in zelfde style (bestaat al: BR Kwijl...) en been beschermers...

*heb er nu een, donkerblauw,met witte bies, wollen met gespen voor en staart riempje..*

Maar ik droom rustig verder...

Chrystal-gek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 22:44

uhm, zelf een deken ontwerpen?

ff bedenken, als het om een zweetdeken gaat, eentje die goed het zweet opneemt en goed blijft liggen, dus goede bortsluitingen en bilriemen en buiksingels en die niet schuurt.
net zoals bij een andere deken dus, zodat als ze nog wat bezweet is, toch wel de wei opkan met zweetdeken en je er niet van alles aan hoeft te doen om de deken op zn plaatst te laten liggen.
en dat je die riempjes makkelijk kan verstellen op precies de goede maat, maar dat ze niet makkelijk vanzelf wat losser gaan.
en precies dezelfde hals erbij, die ook goedzit en met alle bewegingen van het paard meegaan.

de kleur, tja, denk toch maar blauw (zoals de rest van de blauwe spullen) of anders een hele lichte kleur, met een mooie bies.
en dan nog iets met haar naam erop, lekker groot, zodat het duidelijk is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 23:22

XoNo"]
[quote="Lovely schreef:
Als ik er eentje mocht ontwerpen, dan ging ik voor het geld en ontwierp er niet een voor mezelf, maar eentje met een speciale gleuf voor de Horns op de westernzadels. Een gleuf erin dus met speciale klittenband sluiting. Ik heb een paar jaar op een westernstal gestaan en het viel me op dat zo'n deken er dus niet was, zou ik maken als ik dekenmaker was. Speciaal voor het stappen na de training. Voor hetzelfde doel mogen de uitrijdekens met zadeluitsparing voor westernzadels ook wel iets anders gesneden worden.

Jou vind ik lief Knipoog Lovers
[/quote]

Bloos Bloos

Be smart en ga naar een dekenfabriek met het idee en verdien er centjes mee!