ik blijf het een raar verhaal vinden.
ik heb 2 paarden, maar toch echt geen geld om als willem of merel iets mocht overkomen en ingeslapen moet worden een nieuw paard zo aan te schaffen!
dat is toch dom?? omdat je meerdere paarden heb en die kan betalen, je dus ook geld hebt om gelijk een nieuwe t kopen??
al mijn geld gaat naar die beesies vanmij, zelfs nu ik werkeloos ben krijgen ze alles wat ze nodig hebben, ik vreet er liever zelf minder van.
mocht er wat gebeuren dan hou ik het stalgeld en het geld voor oa dierenartskosten en spullen e.d apart, dan spaar ik alleen met dat al gauw 300 euro per maand(voor 1 paard). in de tussen tijd zoek je gewoon een bijrijdpaard oid
maja.. ik zal wel weer anders denken, mijn paarden zijn mijn lust en mijn leven en never te nooit dat ik die weg doe, voor nog geen miljoen. ondanks het verliezen van mijn baan heb ik alles op alles gezet om ze uberhaupt te kunnen houden. dat is liefde voor paarden, niet verkopen en dan gaan zeggen dat je hem zo graag wilt houden, maar vervolgens bang zijn dat je nix hebt alstie dood gaat en maar weer een nieuwe kopen in de hoop datie beter doet.
zo komt het bij mij over en dat vind ik vrij harteloos.. maja.. ik ben gewoon iemad die nooit iets of iemand en al helemaal geen dieren inruild voor een schijnbaar betere versie. call me stupid