Maar als je je echt zorgen maakt, zou ik gewoon de da een keer laten kijken.
Als alles ok is, stoor jeje er ook niet meer aan als je dat ziet in de wei
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

RUBYWHITE schreef:Het is niet iets om je zorgen over te maken. Atactisch kun je (vrij makkelijk) nagaan. Zet je paard maar eens op een verharde ondergrond en probeer hem aan de hand recht achteruit te laten stappen. Paarden die vaak attactisch zijn gaan helemaal scheef 1 kant op.
RUBYWHITE schreef:Het is niet iets om je zorgen over te maken. Atactisch kun je (vrij makkelijk) nagaan. Zet je paard maar eens op een verharde ondergrond en probeer hem aan de hand recht achteruit te laten stappen. Paarden die vaak attactisch zijn gaan helemaal scheef 1 kant op.

trudydejong schreef:RUBYWHITE schreef:Het is niet iets om je zorgen over te maken. Atactisch kun je (vrij makkelijk) nagaan. Zet je paard maar eens op een verharde ondergrond en probeer hem aan de hand recht achteruit te laten stappen. Paarden die vaak attactisch zijn gaan helemaal scheef 1 kant op.
Ik wilde net gaan typen dat het dat dan waarschijnlijk niet zou zijn. Want af en toe heeft ze weinig zin om naar buiten te gaan. Dan zet ik haar altijd in haar achteruit. Dan gaat ze namelijk wel naar buiten.
Maar dan loopt ze altijd gewoon recht uit.
Maar helaas, dat is dus ook geen gouden regel....
Hoeveel mensen laten zich niet een jong paard aanpraten die zo onregelmatig loopt met als verkooppraatje: jong dier, moet zijn balans nog vinden en sterker worden 
Belangrijk is je intuïtie en als je het niet vertrouwd of niet kundig genoeg bent raadpleeg iemand (bijv. een da) die dat wel is.Tulandro schreef:Ja, het is gewoon moeilijk vergelijken. Ik begreep eerst uit je verhaal dat ze altijd zo loopt, maar nu snap ik dat ze het gewoon soms doet. De foto van jarrah is een duidelijke foto, als ze zoiets vaker doet is het in mijn ogen een soort van ontspanning. vaak briesen ze er ook bij, en ziet het er echt heel lekker uit. Dat kan jij het beste beoordelen.
trudydejong schreef:Ja, ze loopt ook niet altijd zo. Maar wel regelmatig.....