Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
!.Die van mij is vorige jaar eigelijk vanaf het begin hele dag de wei op geweest.
En als het wel gaat groeien is het snel genoeg op, omdat ze met zijn 8en op de wei staan. 
zonnebloem18 schreef:De helft afzetten en dan om de zoveel tijd afwisselen om het stuk bij te laten groeien.
monsera schreef:Ik zou ze gewoon samen zetten.Ik denk dat je vorig jaar een te klein stukje er steeds bij hebt gegeven.Ik heb ook 2 pony's en de ene is de baas over de andere maar als je ze genoeg ruimte geeft kunnnen ze wel naast elkaar eten.
Als je ze nu op het hele stuk land zet hebben ze genoeg te eten en zullen ze niet gaan ruzie maken om eten er is genoeg voor beide.Ik zou wel zorgen dat je genoeg overhoud om te verplaatsen ik zou het stuk denk ik in 3 delen verdelen.Zeker in de zomer als het een tijdje erg droog is dan groeit het gras bijn niet meer en heb je denk ik aan 2 stukken niet genoeg maar je kunt natuurlijk dan ook hooi bij gaan voeren.
Die van ons gaan met zijn allen tegelijk het land op ik denk dat we 1 grote groep hebben met 20 paarden en dan hebben we nog 4 kampjes met kleine groepjes voor paarden die niet in de groep kunnen staan.Of eigenaren die het niet durfenom ze in de groep te zetten.Wij laten ze eerst een uur staan en elke dag een beetje langer.S'nachts staan ze binnen.