Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
laartjuh schreef:Knapmannetje ik snap je veerhaal niet helemaal?
laartjuh schreef:Dus je slaat je paard en je vind dat normaal?
Lijkt me dus niet...
laartjuh schreef:ehh jah srry da was voor knapmannetje bedoeld
(knapmannetje)
Tjaldur schreef:
Volgens mij doen veel paarden dit, hoor. Bij ons doet denk ik de helft van de paarden dit. Als het zadel er op wordt gelegd leggen ze hun oren in de nek en happen ze een keer.
Als er gesingeld wordt gaan ze trappen en bijten. Deze paarden hebben geen rugproblemen hoor. Ik zou het ook niet fijn vinden als iemand een riem om mijn buik zou doen en dan strak aan zou trekken.
Je moet zo'n paard zeker geen klap verkopen!
Tjaldur schreef:Ik heb maar halve informatie gegeven: deze paarden staan bij de beste paardenfysiotherpeut van Nederland. Die zal het dus wel weten. Ik zeg niet dat dit paard geen rugproblemen heeft, maar ik zie het wel vaker.
en dan pas opstappen. laartjuh schreef:Sla je je kinderen ook als ze stout zijn?? (of als je die nog niet hebt ga je ze slaan)???
Weet je wanneer het misschien normaal is als je je paard een knal verkoopt? als je paard "hysterisch" word, mijn pony heeft zomer exceem en afelopen jaar begon ze zo erg tege me op te schuren dat mijn arm gekneust+blauw was en niet wouw stoppen! toen heb ik haar een knal verkocht ja maar ik had dus ook alle reden aangezien ik niet nog meer kneuzingen wouw.
Mijn paard kan het ook niet helpen dat ze zomer exceem heeft maar dan moet ze niet zo hard gaan schuren dat mijn arm gekneust word en bijna uit de kom schiet
harnessmaker schreef:Ik neem aan dat je altijd dezelfde persoon ernaar laat kijken?
unamie schreef:laartjuh schreef:Knapmannetje ik snap je veerhaal niet helemaal?
ze bedoelt volgens mij dat je hem gewoon mag slaan als ie bijt.
dat schijnt normaal te zijn..
laartjuh schreef:jah toen wastie stil(knapmannetje)
waarom sla je je paarden dan, je kan het op andere manieren oplossen of heb je gewoon geen geduld daarvoor
knapmannetje schreef:harnessmaker schreef:Ik neem aan dat je altijd dezelfde persoon ernaar laat kijken?
Jep
knapmannetje schreef:Ja wat moet ik zeggen braaf paard