Wat doe jij met je paard als je op vakantie gaat?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

xXLiekeXx

Re: Wat doe jij met je paard als je op vakantie gaat?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-06 14:33

hey, de laatste 2 waar gaan jullie heen op ponykamp??
maar ik vind het kei tof dat jullie allemaal reageren.

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 16:17

Bij kennissen op de wei. Heeft ie ook vakantie.
Enn.. Hij is ook al 2x meegeweest. Als ik zelf weg ben, staat ie voor de kar met mn ouders en zij doen em dan helemaal.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 16:27

Als mijn opa niet op vakantie is verzorgt hij de pony's, maar als die wel op vakantie is moet ik altijd wat anders regelen. Afgelopen jaar heb ik Tess en Spike een paar keer bij Dennis hier op bokt ondergebracht, vinden ze zelf ook hartstikke leuk en ik kan met een gerust hart weg

casanova

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 16:34

dan staan ze in de wei en let mijn beste vriendin op ze..

Dooortje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 16:37

als ik op vakantie ga dan zet ik ze in de weiland op manege mijn pony vind het daar heel leuk bij andere paardjes in de wei

Reddevil_taz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 16:46

Ik heb ook zo'n soortgelijk probleem. Dit jaar ga ik 6 weken een kleine rondreis doen. Mijn merrie is 5 en we zitten vol in training. Verzorging (voeren en de wei op en af) is geen probleem het is een pension stal. Maar die beweging? Zal ik vragen of iemand haar wil rijden of is longeren en wandelen ook voldoende? Ik ga daar ook maar eens overna denken.

In jouw geval zal ik vragen of iemand erop wil passen, of inderdaad ergens stallen. Dat doe je met huisdieren immers ook. Of meenemen, heel gezellig

loesje688

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 16:48

Ik ga nooit op vakantie... Wel op stage. Dan verzorgt iemand op stal m'n paard. Bij ons moet iedereen meehelpen met voeren en z'n eigen stal uitmesten dus dat wordt dan door andere mensen op stal gedaan als ik weg ben... En als iemand anders weg is dan neem ik een paar voerbeurten over.

xXLiekeXx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-06 18:09

uhm., okiy
ik heb geen probleem hoor met op vakantie gaan. Ik heb geen paard
maar als ik er een had zou de neef van mijn vader ervoor kunnen zorgen. of hij zou op pensionstalling staan..

Viet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 19:10

2 goede vriendinnen, die het ook erg goed met mijn paard kunnen vinden gaan dan op haar rijden en verzorgen haar..!!

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 19:28

DePeperd schreef:
tja,, zie titel.. Als je paard op een manege of pensionstal staat is dit geen probleem. Dit is dus bedoeld voor mensen die thuis ofzo hun paard/pony hebben staan..

Ook op een manege of een pensionstalling kan dit een probleem zijn hoor. Mijnes gaat dus gewoon leker mee op vakantie

xXLiekeXx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-06 10:20

Ja okiy, maar ik ging er van uit dat je paard niet op een pensionstalling stond waar alles voor je wordt gedaan enz..

Gigondas

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 11:31

Ga gewoon niet op vakantie moet er niet aan denken om mijn monsters achter te laten en meenemen is geen optie omdat me paard niet vervoerbaar ja met sedalin maar zo ga ik niet weg. Mijn monsters staan vlakbij het bos en daar ga ik dan heerlijke ritjes maken. Ben al 10 jaar niet meer weggeweest en mis het absoluut niet!!!!!

rowan17

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 12:04

Ik heb (toen we er nog maar 1 hadden) onze een keer naar een stagebedrijf van mij gebracht, en een keer naar mn instructrice. Toen ik voor school een week weg moest, heeft mn moeder haar gedaan.

Ninus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 15:37

Mijn paarden staan dan 24/7 buiten, die redden zich wel

En de stalhouders houden de boel in de gaten als er iemand op vakantie is, dan doen ze ook als ik niet op vakantie ben