Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Anchieee_ schreef:ze hakken niet meteen het hoofd eraf waar je bij bent nee. maar ik wou alleen even zeggen dat ze dat wel als eerste doen om die reden.
sjonge jonge wat een probleem meteen, oke misschien zeg ik het niet duidelijk maar om nou zo te reageren
Anchieee_ schreef:ik bedoel gewoon dat ze dat als eerste zouden doen zodat je je paard niet meer herkent als jouw paard, jouw paard zonder hoofd is jouw paard niet meer
)
Anchieee_ schreef:ze hakken niet meteen het hoofd eraf waar je bij bent nee. maar ik wou alleen even zeggen dat ze dat wel als eerste doen om die reden.
sjonge jonge wat een probleem meteen, oke misschien zeg ik het niet duidelijk maar om nou zo te reageren
Perlina schreef:Coby, moet je zelf ook dieren slachten? En zijn de meesten die daar werken dierenliefhebbers, of is dat heel verschillend?
Pure interesse waar uiteraard niet perse een antwoord op gegeven hoeft te worden als je niet wilt
Citaat:ik zit hier helemaal met kippenvel!
ik heb het hele topic gelezen en snap dat je moeite hebt met je beslissing.
zelf zou ik mijn paardje toch laten inslapen, maar dat komt door mij principe als vegetariër... maar dan moet ik wel weten dat hij eerst verdooft word voordat de "dodelijke spuit" komt...
wel succes op 10maart!!