Bruine laarzen vind ik altijd mooi, ongeacht wat voor kleur leer je tuig heeft. Ik heb ook gewoon zwart tuig, en ik vind mijn bruine laarzen er prima bij staan
Staat helemaal mooi als je ook nog een bruin paard hebt! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Staat helemaal mooi als je ook nog een bruin paard hebt! 
VValar schreef:Veters zijn mooi. Maar ik beredeneer altijd maar; hoe meer er aan zit, hoe meer er kapot kan gaan
Bruine laarzen vind ik altijd mooi, ongeacht wat voor kleur leer je tuig heeft. Ik heb ook gewoon zwart tuig, en ik vind mijn bruine laarzen er prima bij staanStaat helemaal mooi als je ook nog een bruin paard hebt!
lekker goedkoop, maar gaan jaren mee. De bruine zijn veel mooier dan de zwarte, ik kan niet eens uitkomen waarom, het staat gewoon beter.Anoukie schreef:Gisteren weer een paar GP ruiters met laklaarzen gezien, en toen ging ik ook wel even twijfelen hoor.
Maar voor de training vind ik het denk ik wel heel gaaf. Zeker in het donkerbruin
.
Of zou dat niet mooi staan bij mijn zwart tuig?
Maar ja kosten dan ook iets meer

JazzOrlando schreef:
Bruin lijkt mij ook erg mooi idd maar deze lila en modder kleur isniet mijn ding
(zijn ook Derby's)

. Maar het model trouwens ook niet, dat zijn toch die softjumpers dacht ik? Dyyy schreef:Zijn alle laarzen van Petrie in het bruin te krijgen?
Of op de site kijken, daar wil het ook nog wel eens bijstaan:Olrike schreef:Wat fijn zeg een topic over laklaarzen van Derby, ik heb de staaltjes al thuis liggen van de leersoorten en daarbij behoorende kleuren.
Dyyy schreef:Zijn alle laarzen van Petrie in het bruin te krijgen?

Nistria schreef:Dyyy schreef:Zijn alle laarzen van Petrie in het bruin te krijgen?
nee volgens mij alleen het Anky model
, ik wil graag donkerbruine laarzen (echt donkerbruin), het liefst lak en dan met een glittertje erin
. Anoukie schreef:Laklaarzen zijn laarzen die bijna van "plastic" lijken, je kent toch ook wel lakschoenen zeg maar?
Tja, nu weet ik het niet meer, ik wil graag donkerbruine laarzen (echt donkerbruin), het liefst lak en dan met een glittertje erin
.

Anoukie schreef:Laklaarzen zijn laarzen die bijna van "plastic" lijken, je kent toch ook wel lakschoenen zeg maar?
Tja, nu weet ik het niet meer, ik wil graag donkerbruine laarzen (echt donkerbruin), het liefst lak en dan met een
glittertje erin.
sorry dit kwam in mij op..... niet persoonlijk bedoeld.
. Het worden echt geen disco laarzen hoor, dan had ik die roze wel besteld
. Nistria schreef:Dyyy schreef:Zijn alle laarzen van Petrie in het bruin te krijgen?
nee volgens mij alleen het Anky model
, je betaalt dan naast de normale prijs ook een kleurtoeslag. 
. magic_lover schreef:
Nee die ik gezien had waren alleen maar met van die glinstertjes
GeJe schreef:Jawel... alle laarzen van Petrie zijn in het bruin te krijgen[/b]
, je betaalt dan naast de normale prijs ook een kleurtoeslag.
Nistria schreef:magic_lover schreef:
Nee die ik gezien had waren alleen maar met van die glinstertjes
Ja die wil ik!
Waar heb je die gezien?