Paard en Co

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 12:47

Van de laatste uitgave vond ik het vreselijk jammer dat het zo overvol met reclames stond. En dan enkel over kleren, nieuwe mode, setjes, etc. etc. Interesseert mij echt niet. Beetje kan wel, maar dit was gewoon veelsteveel.

Verder ben ik het eigenlijk wel vnl eens met Ikke

Ludora

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 12:48

Dyonne schreef:
Ik hoor Paard en Co te krijgen, en krijg hem niet eens. Dus geen idee wat ik ervan vind. Tot nu toe vind ik het maar raar dat ik hem heel niet krijg.

Ikke ook

Sjonniej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 13:47

Nu kan ik je ook vertellen, dat ik de P&C al welgeteld 3x gehad heb in de tijd dat hij bestaat.... Terwijl koetsiers/ruiterbewijzen hier al jaaaren aanwezig zijn.

_Martine_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 16:42

Sjonniej schreef:
Nu kan ik je ook vertellen, dat ik de P&C al welgeteld 3x gehad heb in de tijd dat hij bestaat.... Terwijl koetsiers/ruiterbewijzen hier al jaaaren aanwezig zijn.

Je krijgt het dáár ook niet bij, maar bij een ruiterPASPOORT

ikke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 17:50

Martine1232 schreef:
Sjonniej schreef:

Oh? Waarom zou ik 'm dan wel moeten krijgen??
Of bedoel je met het ruiterpaspoort de nationale sportpas, die onlangs o.a. door de NHS is uitgegeven?

Horsesandme

Re: Paard en Co

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 17:52

Ik heb het blad en vind het eigelijk wel een leuk blad. Laatst weer een op de bus gehad

K zou eigelijk niet zo 1 2 3 weten wat er verandert zou moeten worden

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 18:49

Martine1232 schreef:
Sjonniej schreef:

Ik bezit geen ruiterpaspoort, maar zowel ruiter als koetsiersbewijs, en bij het eerste nummer van Paard en Co kreeg ik het omdat het daarbij inbegrepen zat volgens het begeleidende briefje

Overigens heb ik volgens mij wel alle edities gekregen (4 x per jaar toch?).

cinny1

Re: Paard en Co

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 11:46

Je hoort hem te krijgen als je het ruiterbewijs, koetsiersbewijs of ruiterpaspoort hebt.
Als je m niet krijgt kun je gewoon even bellen naar de administratie van de KNHS en dan passen zij het aan voor je zodat je het blad voortaan wel krijgt.

Emaartje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 13:05

en je krijgt het blad ook automatisch toegestuurd als je lid bent van de recreatievereninging van de knhs..ik krijg het ook namelijk zonder verdere kosten