Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

karoliena schreef:Dan zit je samen al op 250 kilo en je wagen weegt wel meer dan 250 kg, dus dan heb je sowieso een eigen kenteken nodig dan. Een gietvloer is erg duur, je kan beter een rubbere mat op de bodem leggen, dat hebben wij ook gedaan.
karoliena schreef:Ohh dat valt mee dan ja, ik hoorde van iemand die de klep had laten doen dat het 400 euro was. Is nogal een verschil zeg
dat kost wat!!
ElCamino schreef:Sorry maar ik vind het levensgevaarlijk om deze kar op te knappen voor vervoer van pony's.
Een enkelasser staat bovendien erg onprettig en ik weet zeker dat je van de weg geplukt wordt als de KLPD je ziet rijden. Hoop het niet voor je natuurlijk.
Maar het gewicht van dit opgeknapte ding en je pony gat echt boven de 750 uitkomen.
Nou, ik hoop dat je weet wat je doet en ik zal wel een zeikerd zijn maar mijn dieren gaan daar dus echt niet in !!!
Alles gaat altijd goed totdat je een keer moet remmen of uitwijken door iemand anders zijn fout...daar ga je...
Wil niet banketstaaf overkomen maar zo denk ik er nu eenmaal over.
De andere opknappers uit de verhalen lijken me al veel beter dan jouwe, sorry...
Peachy schreef:Karoliena: waar kan je informeren over een dakraam heb je daar ook een site van?