Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Maar voor m'n 3-jarige is het misschien ook wel zo veilig. Daar zal ik ook nog wel eens van af gaan stuiteren. Waar moet je eigenlijk precies op letten als je er een gaat kopen? AngelEye schreef:Ik heb er een aan op springtraining en als ik jonge paarden rijdt, gewoon als voorzorg.
Ik ben een keer tijdens crosstraining gevallen en had de bp om en had daarna geen enkele last van mijn rug, dus handig is het wel.
Het klopt idd dat het er zweterig is, vooral in de zomer is het erg.
Maar liever dat dan in een rolstoel.
Ik rijd ook meestal met cap, want hoe ouder je word hoe meer je begint na te denken over wat er kan gebeuren als je valt.
_Marinke_ schreef:Wat is de gemiddelde prijs van zo'n bp dan? MIjn moeder zij 90,-
HocusTivoli schreef:Ik zit er ook aan te denken om zo'n ding aan te schaffen. Vooral voor Tivoli, die gek.Maar voor m'n 3-jarige is het misschien ook wel zo veilig. Daar zal ik ook nog wel eens van af gaan stuiteren. Waar moet je eigenlijk precies op letten als je er een gaat kopen?

Vind het super dingen KiWiKo schreef:nee je valt niet zachter![]()
![]()
![]()
ik heb een aantal weken nog mij schouder uit de kom gehad....... zelfs met BP![]()
grom, dat valt me tegen. anders had ik direct een opgehaald!