schuurplekken op rug, normaal?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Petra_O

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-06 22:31

levertraanzalf zorgt dat het haar sneller terugkomt. daarnaast kun je er een beetje antiklit op spuiten tegen het schuren, en zorgen dat je dekje goed in de kamer zit, ook achteraan.

Elyne

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-06 22:50

Hoi!,
Ik heb het ook met mijn paard, hij heeft dit al jaren in een bepaalde periode. Echt met alle dekjes en niet op de plek van het zadel. Ik heb al van alles geprobeert en niets helpt. Tot nu toe heb ik zo'n bontje (onder het shabrak) en dan heb ik er geen last van.. groetjes

nickyu

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 09:29

Anouar15 schreef:
De beste dekjes vind ik de HH. Gewone katoenen dunne dekjes, zonder rare dingen. Vergeet niet dat de functie van een dekje het zadel beschermen is en niet je paard beschermen tegen het zadel.

vergeten mensen idd vaak

kelly0188

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-06 15:25

ja klopt,, maar ik heb geen dikke dekjes ofzo eronder.. Ik denk dat ik gewoon steeds wat andere merken dekjes moet kopen als ik er een nodig heb,,om te proberen welke pasvorm het best is

Littlee_one

Re: schuurplekken op rug, normaal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 14:55

Jaaa daar heft mijn pony ook last van, he dan ben lk nit de enige .
ook door het dekje maar ik heb juist een dun dekje maar is het dan goed om een puffer pad te kopen? want dat was ik van plan!
of zijn er beter opties