. Erg handig, en ze staan gewoon in de zadelkamer dus langslopende mensen hebben we daar niet. Niemand die het heeft opengekregen, zelfs de Shetlander niet (staat wel geklemd tussen de kast en een muur). Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
. Erg handig, en ze staan gewoon in de zadelkamer dus langslopende mensen hebben we daar niet. Niemand die het heeft opengekregen, zelfs de Shetlander niet (staat wel geklemd tussen de kast en een muur). Maris89 schreef:wij gebruiken ook de "kliko's". Erg handig, en ze staan gewoon in de zadelkamer dus langslopende mensen hebben we daar niet. Niemand die het heeft opengekregen, zelfs de Shetlander niet (staat wel geklemd tussen de kast en een muur).

Stacey schreef:Wat je ook kunt doen is naar de patatzaak gaan en daar vragen om de overtollige frietsaus emmers. Is erg goedkoop, maar je kunt niet de inhoud van een hele zak in een emmer kwijt.

voor een bos bloemen :d

Majo schreef:Blokker! Daar komen al mijn voertonnen vandaag. Van die plastic bakken op wielen, met een deksel die je aan twee kanten kan aflsuiten. Past precies 25 kilo (liter) in. Ideaal!
1 van eukanuba en 1 van een ander hondenmerk, weet het even niet meer. kan precies een zak meusli in. Ideaal, en nog gratis gekregen ook
jennifer87 schreef:
dfie heb ik al gehad. gingen stuk door t gewicht.
Er staan der heel wat. Hoeveel derin kan weet ik niet precies. Maar ikzelf vind ze heel erg handig. Volgens mij lijken ze op de witte tonnen met rode deksels van de welkoop.