Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
dobbel schreef:Een zadel nieuw of oud mag nooit schuiven als dat gebeurt zou ik toch maar even na laten kijken want dan is hij messchien wel te breedt
dobbel schreef:kijk even in mijn profiel en je ziet dat ik een tinker met ronde rug heb en ja een goede zadelmaker kan dat verhelpen
nikkigioa schreef:dobbel schreef:kijk even in mijn profiel en je ziet dat ik een tinker met ronde rug heb en ja een goede zadelmaker kan dat verhelpen
Ik heb een goede zadelmaker laten kijken. En schuiven op een ronde rug is niet helemaal te verhelpen.. Je kan toch ook niks op een bal vastbinden zonder dat het schuift? Ik heb in je profiel gekeken en jouw tinker kan best een ronde rug hebben maar hij heeft wél schoft. In ieder geval veeeeeel meer dan mijn haflinger. Op de eerste foto zie je duidelijk een verhoging op de plaats van de schoft. Dus daar zou een zadel houvast aan moeten hebben. Mijn haflinger is echt plat. Dus niet niet zo snel oordelen dat een goede zadelmaker dat kan verhelpen. Daaruit maak ik op dat jij mijn zadelmaker niet goed vindt.
Saskia9 schreef:Ik had eerst een jc,
En nu een rossner met een brede boom,
Speciaal laten aanpassen..zit lekker!
ik wou er ook een, maar op mijn paard lag het voor geen meter, ze was te smal... Heb nu een wintec, met de smalste boom die er is erin, en dat op een paard van 1,60
Dat is toch maf
met weinig schoft. Het zadel ligt perfect.nikkigioa schreef:dobbel schreef:kijk even in mijn profiel en je ziet dat ik een tinker met ronde rug heb en ja een goede zadelmaker kan dat verhelpen
Ik heb een goede zadelmaker laten kijken. En schuiven op een ronde rug is niet helemaal te verhelpen.. Je kan toch ook niks op een bal vastbinden zonder dat het schuift? Ik heb in je profiel gekeken en jouw tinker kan best een ronde rug hebben maar hij heeft wél schoft. In ieder geval veeeeeel meer dan mijn haflinger. Op de eerste foto zie je duidelijk een verhoging op de plaats van de schoft. Dus daar zou een zadel houvast aan moeten hebben. Mijn haflinger is echt plat. Dus niet niet zo snel oordelen dat een goede zadelmaker dat kan verhelpen. Daaruit maak ik op dat jij mijn zadelmaker niet goed vindt.