Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Breitling schreef:ik heb op maat gemaakte petrie's heb zelf kuitmaat 45. Ze zitten heerlijk en zijn op leren jophurs net laarzen. Normaal kosten ze 79.95 en op maat gemaakte 89.95 geen geld duskun je gewoon bij je ruitersport zaak bestellen
hier een foto van de mijne
*foto*
Dreamy schreef:Breitling schreef:ik heb op maat gemaakte petrie's heb zelf kuitmaat 45. Ze zitten heerlijk en zijn op leren jophurs net laarzen. Normaal kosten ze 79.95 en op maat gemaakte 89.95 geen geld duskun je gewoon bij je ruitersport zaak bestellen
hier een foto van de mijne
*foto*
Wauw, deze zien er gaaf uit en het is ook nog eens geen geld ook!
Vraagje, wat voor een schoenen heb je eronder?
Zouden 'kisten' er ook onder kunnen?
Roxx schreef:6 weken............. of 9 maanden............
ze zeiden tegen ons binnen zes weken en wat denk je? binnen 3 weken al een afhaal bericht....
Breitling schreef:
geen idee, ben bang dat kisten een beetje te breed zijn voor de opening van de chaps dat boven lang over je schoen zit
Roxx schreef:Wedstrijden gaan het hele jaar door, dus dat lijkt me niet zoveel invloed hebben. Bovendien lijkt me zelfs in een druk seizoen een levertermijn (en dan nog de foute chaps leveren) van 9 maanden een beetje buiten proportie....
Dreamy schreef:Breitling schreef:
geen idee, ben bang dat kisten een beetje te breed zijn voor de opening van de chaps dat boven lang over je schoen zit
Welke schoenen heb jij eronder dan?