Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
. Dit kan toch niet, lekker eenzaam wordt dat beest. Shetlanders zijn ook pony's en wat zijn pony's??? Juist kudde dieren. Ze zijn sowieso eenzaam zonder andere pony.
nielsd schreef:Penny. Dit kan toch niet, lekker eenzaam wordt dat beest. Shetlanders zijn ook pony's en wat zijn pony's??? Juist kudde dieren. Ze zijn sowieso eenzaam zonder andere pony.
En wat een ruimte heeft het shetje dan. poehpoeh in een achtertuin kan ie lekker galoperen.
eriky schreef:wij wonen ook gewoon in een woonwijk.
hier hebben mensen gewoon 3 shetjes in de tuin staan.
wij hebben er zelf 1 staan
heb nog nooit iemand horen klagen over stankoverlast.
maar je moet er zelf voor zorgen dat je de mest goed opruimt en niet laten liggen.
onze pony staat ook altijd alleen, en daar is hij aangewend, als hij een andere pony ziet roept hij niet.
en een groot nadeel is van twee pony's is als de ene weg is dat dan de andere veel staat te roepen waar de andere is.
maar ik weet wel dat je hier een pony in de achtertuin mag hebben staan.
een pony is echt een huisdier volgens de gemeente hier
ik vind dat dus echt acociaal, denk is aan het paardje, en niet aan je zelf!! Elienn schreef:eriky schreef:wij wonen ook gewoon in een woonwijk.
hier hebben mensen gewoon 3 shetjes in de tuin staan.
wij hebben er zelf 1 staan
heb nog nooit iemand horen klagen over stankoverlast.
maar je moet er zelf voor zorgen dat je de mest goed opruimt en niet laten liggen.
onze pony staat ook altijd alleen, en daar is hij aangewend, als hij een andere pony ziet roept hij niet.
en een groot nadeel is van twee pony's is als de ene weg is dat dan de andere veel staat te roepen waar de andere is.
maar ik weet wel dat je hier een pony in de achtertuin mag hebben staan.
een pony is echt een huisdier volgens de gemeente hier
Nou als je het over dierenmishandeling hebt..
ik vind dat dus echt niet kunnen,
misschien went hij er wel aan, en laat hij het niet zo merken maar het is en blijft zielig,, zet hem dan bij die andere 2 shets ofzo!!ik vind dat dus echt acociaal, denk is aan het paardje, en niet aan je zelf!!
nu weet ik niet hoeveel grond je hebt, maar ik neem aan.. als je in een woonwijk woont