Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Cin schreef:Ik maak het ook iedere dag schoon na gebruik, dan hoofdstel netjes opknopen en in mijn hoofdstel tas en zadel idem dito en ook in een zadeltas en dan weer netjes in ijn kast. OOk een spons over mijn laarzen ( en ja ook in een tas) en weer klaar. Is maar 5 minuten werk als je het bijhoudt. Ik maak het ook schoon met Stubben zeep, echt wereldspul

Skitter schreef:Cin schreef:Ik maak het ook iedere dag schoon na gebruik, dan hoofdstel netjes opknopen en in mijn hoofdstel tas en zadel idem dito en ook in een zadeltas en dan weer netjes in ijn kast. OOk een spons over mijn laarzen ( en ja ook in een tas) en weer klaar. Is maar 5 minuten werk als je het bijhoudt. Ik maak het ook schoon met Stubben zeep, echt wereldspul
Vergeten te zeggen, ik steek de mijne ook inderdaad nejes op
Jaaa die Stubben zadelzeep is echt

, maar ik zou het hoofdstel elke week even bijhouden, het zadel om de 2 weken ofzo, en elke maand een uitgebreide onderhoudsbeurt!
). Gewoon zweet eraf, bit schoon etc en dat houd het super. Hoofdstellen zijn mooi soepel. 

alies schreef:hele stomme vraag van mij!! hoe gebruik je die zadelzeep precies?![]()
![]()
en dan op je zadel insmeren tot je het niet meer ziet

.
).