Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Suzan schreef:Er zijn ook mensen die een bontje puur funcioneel gebruiken.
Kimberley84 schreef:Ik hoor iedereen over hun Goed passende zadels! Maar dan doe je er een bontje onder die relatief dik is gevolg-> zadel ligt niet meer Goed passend! En mensen als je er een bontje onder legt, ben je je contact toch ook kwijt met de rug? Vandaar dat het ontspannender aan voelt, je voelt immers veel minder!
Voor mij is het puur een onding en een modeartikel!

(maar goed, wij zitten zonder zadel (ik dus) of met een boomlooszadel dus dan voel je sowieso al veel meer
) maar met mijn boomzadel voel ik nog steeds net zo veel met als zonder bontje hoor, gevoelig tiepje he
T@nj@ schreef:Het is ook niet mijn ervaring hoor, dat je met een bontje minder voelt. Pony, ik denk dat wij gewoon véél gevoeligere types zijn dan sommige tegenstanders van een bontje![]()
(maar goed, wij zitten zonder zadel (ik dus) of met een boomlooszadel dus dan voel je sowieso al veel meer
) maar met mijn boomzadel voel ik nog steeds net zo veel met als zonder bontje hoor, gevoelig tiepje he

zoals je veel meiden ziet doen.
)

runningkawa schreef:Ik gebruik het met een lange buiten rit en dan op mijn dekje. (oei mode gevoelig ben ik )