Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Ik weet ook niet wat we per maand betalen, niet zo heel veel geloof ik. _Linda_ schreef:Tuurlijk is mijn pony verzekerd.
Geloof bij interpolis.
Citaat:Die van mij is uitgebreid verzekerd. Niet bij Interpolis, want dat is een ramp, ken er alleen maar slechte verhalen over, en heb er zelf oo slechte ervaringen mee! Keren niets uit...

ook waren ze erg netjes en mocht ik hem zelf wegbrengen als ik hem naar de slacht wilde doen maar Q blijkt geen ataxie te hebben en ik wilde een herkeuring laten doen, bij gebleken gezondheid zou t afkeuren ongedaan maken, dus uitkering terugstorten en Q weer mogen starten

MarchaL schreef:Mijn paard was ook niet zo duur, toch had ik van de va rekeningen van het afgelopen 2,5 jaar mijn paard nog wel een keer kunnen kopen![]()
HaileysComet schreef:De kosten waren zo'n 3000 euro (exclusief de DA kosten). Mijn pony was nergens voor verzekerd en ik moest dus alles zelf betalen. Ik had besloten om toch weer een pony te kopen, dus ik heb aardig wat kosten de afgelopen tijd moeten maken.
..mocht hij ziek worden dan betaal ik dit eigen zak
..onze hengsten zijn wel verzekerd maar meer omdat ze qua aanschaf het nodige hebben gekost..en ik meer risico loop met hen ivm shows/sport ed...dan met mijn ruintje....
ikke schreef:HaileysComet schreef:De kosten waren zo'n 3000 euro (exclusief de DA kosten). Mijn pony was nergens voor verzekerd en ik moest dus alles zelf betalen. Ik had besloten om toch weer een pony te kopen, dus ik heb aardig wat kosten de afgelopen tijd moeten maken.
Eenmalig 3000euro op 12 jaar paardenbezit is nog geen 300 euro per jaar!! ALLE verzekeringen die je hier langs ziet komen zijn duurder! Dat is toch gewoon opzij te zetten.
).
).[/quote]