Dus ik heb geen last van manen schoon krijgen voor de wedstrijd

Elke nadeel heeft zijn voordeel zeg ik maar weer
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Worden ze wit van.
OemmiejO schreef:Shampoo voor grijze mensen.Worden ze wit van.
. maessie schreef:Het allerbelangrijkste is dat je de manen met enige regelmaat wast, dan kun je ze met alle soorten shampoo wel schoon krijgen! (1 keer per maand zou genoeg moeten zijn, zeker bij de manen kan zelfs minder nog wel) Wat het wassen zelf betreft, probeer idd lauwwarm water te krijgen, dit wast ook makkelijker. En een tip waar je nu niet zoveel aan hebt: hoe vaker je wast, hoe minder nat je paard word, omdat je er handigheid in krijgt! (Als ik de manen was, heb ik slechts 1 kant van de nek nat, puur door handigheid) En met dit weer gewoon even goed droogwrijven na het wassen en even een dekentje er om slaan, dan is dit verder geen enkel probleem!
Ik rij paar keer per maand wedstrijd en altijd zijn de manen weer smerig. Ik was ze met een klein emmertje en warm water (dmv waterkoker) of ik pak de manen en zet zachtjes de slang erop. Na enige ervaring kan ik nu de manen met de slang wassen zonder de hals erg nat te maken. Ik was met zilvershampoo. yulan schreef:En waterkoker (op stal) lijkt me ook handig.
viefdepief schreef:Ik ga dit topic even in de gaten houden, die van mij heeft dan wel zwarte manen, maar die zijn na al die modder toch ook wel heel erg grijs geworden..
Charos schreef:Ik heb al meerdere malen wat gehoord over de cowboy magic créme, maar nog niet over de shampoo. Werkt deze ook zo goed?