Is dit erg..?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

123468086

Re: Is dit erg..?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 10:20

Het kan echt geen kwaad hoor, als hij maar niet dag in dag uit in stal staat, en zoals je zelf al zegt word hij gelongeerd, stapmolen en los gegooid dat lijkt me ruim voldoende

LTBLDS

Re: Is dit erg..?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 10:47

ik loop de hele week stage, ben elke dag 12 uur van huis weg en werk op zaterdag om mijn paard te onder houden. dus ik heb nu ook niet veel tijd hij komt wel buiten en krijgt wel beweging.. genoeg met z'n weide maatje... maar hij heeft super veel energie over hij staat echt te springen aan het halster touw..

hij heeft wel meer beweging nodig en ik ga nu ook lessen dus.. komt wel goed maar. weet niet hoe dat met jou paard is.. kan het aan die van mij wel merken....

nu heb ik een volbloed draver dus die zijn over het algemeen al druk!

MVG

NF_Daphne

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-06 19:14

nee die van mij staat gelukkig niet te springe aan z'n halstertouw..gwoon alleen als ze los staat en bij het longeren..en bij het rijden is ze denk ik ook gwoon braaf want heb eerst een half jaar met haar gestapt en toen ik er weer op ging was ze ook zoo braaf! maar iig bedankt allemaal voor de reacties!