Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Schuren, brandwonden of breken doet ie absoluut niet, het is juist heerlijk zacht.

(niet dat dat niet verkeerd is ofzo hoor, maar ik heb meer aan ervaringen met dit hoofdstel
)LauEef schreef:
En hoeveel kost dat hoofdstel van Norton dan?
19LindA83 schreef:voor endurance wedstrijden zijn het echt ideale hoofdstellen, even twee dingetjes losklikken en hup het bit is eruit en je paard kan eten, erg handig bij de groompunten....

(ben nogal hoofdstelverslaafd), dus ik heb me tot nu toe kunnen inhouden. wel vind ik het een hele verbetering dat er nu dus rubber over de teugels zit

nance1 schreef:hoi,
Ik heb het hoofdstel. Ik heb een full genomen voor mijn mérens. Je kan het hoofdstel goed verstellen en er is genoeg plek om evt. gaatjes te laten bijmaken.
Hier en foto, met bijpassend HH dekje en bandages. Mooi he op mijn ruin. Het lijkt op de eerste foto rood, maar de tweede foto is buiten genomen en daar zie je wel de kleur.
gr. nancy
leren opzadelen mag je ook nog wel en die bandages zijn helemaal erg.
nance1 schreef:Die eerste foto is gemaakt toen ik geen tijd had, maar toch even snel een foto wilde maken. Zoals je ziet is dit een pony zadeltje voor mijn zoontje en de singel was nog te groot, dus moesten we nog gaatjes bij laten maken. Iedere kenner weet heus wel dat je zo niet gaat rijden.
Die andere foto, daar is hij wél goed opgezadeld.
nance1 schreef:hoi,
Ik heb het hoofdstel. Ik heb een full genomen voor mijn mérens. Je kan het hoofdstel goed verstellen en er is genoeg plek om evt. gaatjes te laten bijmaken.
Hier en foto, met bijpassend HH dekje en bandages. Mooi he op mijn ruin. Het lijkt op de eerste foto rood, maar de tweede foto is buiten genomen en daar zie je wel de kleur.
gr. nancy
Citaat:Die eerste foto is gemaakt toen ik geen tijd had, maar toch even snel een foto wilde maken. Zoals je ziet is dit een pony zadeltje voor mijn zoontje en de singel was nog te groot, dus moesten we nog gaatjes bij laten maken. Iedere kenner weet heus wel dat je zo niet gaat rijden.
Die andere foto, daar is hij wél goed opgezadeld.