Jonge merrie aanschaffen

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Sjen

Re: Jonge merrie aanschaffen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-06 12:15

@ Nado: heel erg bedankt, ik zal eens kijken of dit inderdaad iets is! Ik hoopte al de hele tijd op zo'n reactie waarin een bepaald ras genoemd werd!
@ Zonnebloem18: Ik ken alleen een niet zo leuke Tinker Die er vandoor gaat enzo. Maar dat zal wel niet met het ras te maken hebben. Ik vind het wel leuke dieren, maakt trouwens zoals ik al eerder in het topic zei niet uit als het boven de 600 euro uitkomt. Dat is niet het geld dat ik maximaal te besteden heb. Dat heb ik er verkeerd neergezet, want zoals ik er al achteraan schreef: ik betaal gewoon naar de kwaliteit.
@ Urielle: zoals je leest, is dit niet het geld dat ik maximaal te besteden heb. Ik denk dat ik dat maar even ga editten als dat nog kan

De eisen die ik genoemd heb, zijn ook meer richtingaangevend. Het is niet zo, dat wanneer een paardje aan een bepaalde eis niet voldoet, ik niet geinteresseerd bent. De eisen die ik noemde zijn meer mijn ideaalbeeld