Hoefsmid worden jullie er af en toe ook niet goed van?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Kanzi

Re: Hoefsmid worden jullie er af en toe ook niet goed van?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 16:54

Als mijn hoefsmid mijn pony gedaan heeft maak ik altijd gelijk de afspraak voor de volgende keer.
Dan kan ik de tijd kiezen, zijn agenda is dan nog redelijk leeg. Misschien moet je eens proberen om de eerste op zijn ronde te zijn?
Kan hij nog niet zijn uitgelopen!
Als hij meer dan 20 minuten uitloopt belt hij altijd even.

_Cassandra_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 17:00

Mijn eerste smid kwam vaak 3 uur later aandouwen of hij kwam helemaal niet opdagen
En de smid die ik nu 1,5 jaar heb komt altijd netjes op tijd. Okay hij komt wel eens 10 tot 15 minuten later, maar dat maakt niks uit.

FlairS

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 17:03

Die van ons komt altijd keurig;Belt op als hij er met 1/2 uurtje is zelfs.Vroeger hadden we ook een smid die kwam als het hem uitkwam Hij had veel te veel klanten en kon deze nooit allemaalm tussen de 6 en 9 weken afhandelen.Ergernis alom.Was wel een hele goede smit trouwens dus we hebben lang gewacht voordat we de overstap waagden naar een ander.

mayday

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 17:05

Hihi herkenbaar alleen bij mij is t iid het maken van een afspraak eer dat ie terugbelt, maar als tie komt is ie op tijd en doet zijn werk keurig, mijn vorige smid was veel makkelijker toen had ik een paard, die op ijzers stond en hij kwam elke 8 weken bij de buren en dus ook bij mij, dat paard kon hij alleen, dus als ik op stal kwam vond ik wel ergens de rekening, dat was echt ideaal!

Birgit_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 17:07

k heb 0ok en goede hoefsmid... hij komt altijd op tijd of heel soms iets eerder....en hij doet ook wat wij zeggen

Kwanyin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 17:08

Mijn eerste smid kwam ook soms helemaal niet opdagen. Ok, als er misschien iets tussenkomt dat je niet kan tot daar toe, maar laat dan op zijn minst even iets weten met een klein telefoontje.

Tweede kwam soms wel enkele uren te laten, en degene die we nu hebben komt eigenlijk altijd wel netjes op tijd, maximum een uurtje later.

Ik snap beide partijen wel hoor. Een smid heeft het ook heel druk en hij kan ook niet ruiken als het paard dat hij voor de jouwe beslaat een laspost is waar hij toch een half uurtje langer werk dan gepland mee heeft. Als jij dan nog ergens een van de laatste klanten in de avond bent en hij heeft er die dag enkele tussen gehad die zo vervelend waren, kan het inderdaad wel eens wat later worden(voor die reden maakt mijn vader al tijd voormiddag een afspraak). Maar aan de andere kant is het natuurlijk ook niet fijn voor de eigenaar als je belangrijk werk uren voor niets moet laten liggen

Memuska

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 17:31

Nee, ik heb een geweldige smid! Altijd netjes op tijd, als er echt een noodgeval is waardoor hij later is krijg ik een telefoontje.