Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Ben zelf zo'n 'miep' n.l. Jouw vervoerseis werd niet door de eigenaresse gesteld, wel dat ik er dus serieus voor ging en les nam.Quellian schreef:Ik rij zelf helemaal niet met Quellian, ligt voorlopig ook niet in de planning
Quellian schreef:Omdat ik nogal angstig ben en het van de zomer weer wil oppakken als ze gewoon lekker de hele dag buiten loopt. Dat trek ik psychisch wat beter
!
!
. Waar is het fatsoen om in ieder geval even te laten weten dat je geen interesse meer hebt. Internet en email is zo lekker makkelijk. Dan hoeven we niet meer beleeft te zijn. Quellian schreef:Sinds geruime tijd ben ik op zoek naar een bijrijdster. Ik zoek iemand vanaf 18 jaar, iemand met eigen vervoer (aangezien de stal niet goed met het openbaar vervoer te bereiken is) en ik wil dat diegene lest, bij wie moeten ze helemaal zelf weten.
Ik vraag er geen vergoeding voor, ik wil alleen maar dat iemand serieus bezig is met mijn paard en bereid is er helemaal voor te gaan.
Ik vind mijn eisen niet belachelijk en tóch is het onmogelijk om iemand te vinden... Er reageren veel studenten die enkel een fiets hebben en uit de binnenstad moeten komen (een uur fietsen), dus daar schiet ik weinig mee op...
Nou vraag ik me serieus af: zijn mijn eisen te hoog of wat...?
) verkeerd begrijpen en denken dat het een minder braaf paard is. Misschien moet je er dan even bij uitleggen dat het niet door het paard komt?