passier gemini>wie heeft foto?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Lowara

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 14:32

waarom ga je niet voor een ander merk die ook grovere neusriemen erop heeft?
ik heb zelf een Kieffer voor lowara met een prachtige brede neusriem waardoor haar hoofd iets minder grof lijkt.
echt ideaal, chique en was geen 150/200 euro kwijt

SuzyE

Re: passier gemini>wie heeft foto?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 14:56

Ik zit er ook aan dit denken om dit hoofdstel aan te schaffen, ik twijfel nog tussen deze en het nieuwe anky hoofdstel. Beiden heb ik echter nog niet in het echt gezien... binnenkort maar weer een keer naar drunen of divoza...

lonnie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-06 16:29

jah ik heb op zich een mooi hoofdstel nu, maar ben niet helemaal te spreken over de kwaliteit daarvan, ook al was dat ook al 70 euries! Ik wil in ieder geval iets met een aansnoerneusriem en een mooie frontriem, had er van IR ook eentje gezien met een hele mooie frontriem bij het drunens ruiterhuis, maar die kan ik op internet niet vinden, zeg maar met diamantjes in een ovaalvorm op de frontriem. Maar wil nu iig wel iets van goede kwaliteit met lekker leer...dus als iemand nog suggesties heeft voor bij een tinker?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 16:58

Afbeelding

ze hebben van dit model hoofdstel nu ook S&T uitvoering. in Duitsland kost deze 199 euro

manic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 17:02

Afbeelding

Erg fijn hoofdstel. Heeft ook de sloopactie van mijn paard overleefd. Helaas niet helemaal superschoon op deze foto... Ik vind de neusriem bij mijn paard juist mooi, maar hij heeft een vrij groof/breed neusbeen.

Zoro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 15:01

Ja ma deze stang en trens is niet rond genaaid en ik wil wel een rond genaaide vind deze ook wel mooi trouwens maar ga voor de rondgenaaide

Anoukie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 15:04

Ik heb ook een Passier Gemini en ben er erg tevreden over. De frontriem vind ik zelf iets te smal voor Sjors zijn hoofd, dus daar komt nog een keer een andere voor, wellicht zo'n bredere Dobert .

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 18:10

rondgenaaid vind ik dus afschuwelijk