Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
findira schreef:Citaat:Anyway, ik vind het een beetje raar dat je niet snapt dat je je paard geen klap moet geven als hij uiteindelijk bij je komt...sorry maar als ik eerlijk mag zijn; vind ik het nogal onnozel...
Om dit soort antwoorden kan ik me best boos maken.
Dat meisje vraagt om hulp en gaat iemand zeggen dat ze onnozel is omdat ze dat nog niet weet.
Waarom vraagt ze anders om hulp?
Door dit soort antwoorden is ze naar mijn inzien kwaad en onzeker geworden en wil de rest niet meer horen.
Dus is alles verpest.
Als je zulke antwoorden geeft ben je naar mijn idee veel onnozeler dan de TS
lotte_11 schreef:jullie snappen het niet egt,.
ik ben soms uren lang bezig om haar te vangen..
meestal komt ze als ik bix heb..
ach laat ook maar ik hoef me niet te vronschuldige..!!
ik heb me buurmeis om hulp gevraagt en we kregen haar in een keer..
ik laat haart niet staan ze wil niet komen en krijg haar niet te pakken..
dan probeer ik het later nog eens en dan komt ze wel..
p.s ze vertrouwt me 100 procent!
hafjesbokker schreef:ik snap dat allemaal, wel, ik zoek ook geen conflicten dus zand erover
nja als niemand een mening had was de wereld nog saaier![]()
god zij dank voor paarden
Miss_Montana schreef:Nee meis, ik denk dat ze je nog niet eens 50% vertrouwd. Met paarden los je alleen dingen op met geduld. En als dat betekend dat je uren bezig bent dan moet dat maar. Ik weet waar ik over praat: ik heb zoveel problemen gehad met mijn vz-paard, ik ben uren bezig geweest om hem alleen al zijn halster om te krijgen in het begin. En ik heb werkelijk waar meerdere keren op het punt van huilen gestaan door hem. Voor het hele verhaal kan je mijn profiel lezen. Maar ik wil zeggen dat je alleen met geduld verder zal komen. En jij hebt wat dat betreft best wel wat goed te maken met je pony.
En wij kraken je niet af, wij zeggen alleen maar de waarheid en helaas is die in jouw geval negatief, ik had het ook liever anders gezien. Als je niet tegen de waarheid kan dan moet je geen problemen op bokt zetten want hier zitten een heleboel mensen die verstand hebben van paarden, zij kunnen je helpen maar daar moet je wel open voor staan.
Succes en ik hoop dat je wat met onze tips doet.
nielsd schreef:Mooi dat het beter gaat maar Msn taal is nog steeds verboden (heb iig geen nieuwe regel daarvoor gezien)