Premiere rondgenaaid hoofdstel
met gecombineerde, gebombeerde neusriem en gebombeerd frontdeel inclusief linnen teugels
Kost iets minder dan 100 EUR bij Piaffe.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

.
Nog ff sparen en eerst op concours gaan
Kelly_ann schreef:Deze spreekt me ook wel aan, de kieffer corinna. Vind de neusriem niet bijzonder, maar dat alles verstelbaar is op het kopstuk wil ik graag:
Eilandje schreef:Urielle schreef:Ik heb er een van (het bedrijf van) Lamicell gekocht, zwart rondgenaaid met koperen gespen en helaas geen aansnoerneusriem. Waren niet abnormaal duur. Voor de toekomst ligt er nog ooit een Passier in de planning maar daar hadden we nu geen geld voor en voor een eerste hoofdstelletje...
Mag ik vragen waar je dat gekocht hebt, hoeveel het kostte en of je toevallig een foto hebt?
Ik ben zelf ook rondgenaaide hoofdstellen-fan, heb nu een Pagony, eigenlijk een prima hoofdstelletje voor een prima prijs, maar helaas is die een paar weken terug gesneuveld (paardlief heeft de neusriem stukgetrokken). Ik zou dus een nieuw hoofdstel moeten kopen, maar wil dan liever een ander, maar wel weer een rondgenaaid. Ik zoek iets onder de 100 EUR, zeker geen aansnoerneusriem, en ook geen hele brede neusriem. En geen glitterdingen, de Kieffer Anja vind ik bijv wel mooi maar die glimdingen op de frontriem verpesten het.

) 
ik was nog in de maak toen dit hoofdstel gekocht is
zal 'ns 'n foto maken morgen! 

Kelly_ann schreef:Deze spreekt me ook wel aan, de kieffer corinna. Vind de neusriem niet bijzonder, maar dat alles verstelbaar is op het kopstuk wil ik graag:
) 
SylviaG schreef:Oeps foto doet t niet...weet dan niet hoe t wel moet hoor?!?
Quirinake schreef:dit is de mijne:
Maar je wordt maar een keer 18 he 

Kelly_ann schreef:Bij de Anja:
Is de sluiting van het bakstuk bij het bit nu wel of niet 'blind'? of gewoon banketstaaf vastgemaakt net als bij de teugel?
En moet de sluiting van de keelriem zo zichtbaar zijn, of kan je die ook naar onder draaien?