eowyn04 schreef:Ik begrijp dus dat jij op die stal staat?
Nou ik voel heel erg met jullie mee. T lijkt me vreselijk om dat mee te maken en ik hoop dat dus niet!
Een kennis van mij heeft ook haar paard bijna verloren aan Rhino.
Dag en nacht heeft ze lopen waken (die had de verlammende soort)
Op tillen in een band laten staan, vechten!!
Nee, verschrikkelijk!!
Bij deze dan voor al diegene die daar staan en hun paardje hebben Rhino: heel veel sterkte!!
Achteraf als ik alles zo lees, herzie ik ook mijn keuze en zou ik mn paardje laten staan!
Bedankt het is al moeilijk genoeg, iedereen die het woord Rhino hoort raakt altijd gelijk in paniek, en ik snap de reacties wel van de mensen, maar leuk is anders. Wij op stal gaan er erg goed mee om.
Ik sta daar dus op stal met mijn paardje.
Mocht je nog vragen hebben mbt tot de Rhino, en hoe het stal vergaat kun je me altijd PB, vooral als je in de buurt zit van stal kan ik me voorstellen dat je wel wat wil weten.
@ nexthorse: ik zou je paard lekker laten staan, omdat deze dus al verzakt is door ziekte en daar kun je geen stress bij gebruiken van een verhuizing
@ Dennis: het is ook echt niet leuk voor ***, maar we slaan ons daar wel weer door heen. Gelukkig hebben we een goede DA op stal die zo ie zo 2x per dag komt en nog wel vaker als het moet. Toen dat 4 jaar geleden was, stond ik daar nog niet, maar heb wel de verhalen gehoord en dat er paar merries hun veulens hadden verworpen of gelukkig gehouden.
Erg jammer.
)