Zou jij je paard/pony uitlenen voor een film?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

_Marinke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-06 19:28

@ Unamie: Wat leuk zeg! en laat je ons ook even weten wanneer het erop komt?

Neonlight
Moderator Over Paarden

Re: Zou jij je paard/pony uitlenen voor een film?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-06 19:39

Ligt eraan welk paard, maar ik zou er bij enkele geen probleem mee hebben. Die kunnen wel wat hebben en hebben niet snel ergens last van.

newie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-06 20:47

ik zou newie er wel voor uitlenen.. zeker als er een hunk op zijn rug mag rijden :p

maar newie is dan ook een heel makkelijk paard, hij is niet snel bang en hij voelt het heel goed aan als iemand onzeker is of niet kan rijden..

buiten dat als er goeie afspraken gemaakt worden kan er weinig gebeuren..

Farouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-06 20:48

Hangt van de rol af, en van de dingen die ze zou moeten doen

Libertylove

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-06 23:13

Ik zou erg geen problemen mee hebben. Ligt er alleen wel aan wat voor een rol het is. Manen ofzo mogen bijvoorbeeld niet worden afgeknipt

Destinietje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-06 00:03

Ja hoor, de mijne zou vooral de rol als rodeo paard leuk vinden!
Ik heb maar 1 voorwaarde ! Dat de acteur die erop moet, of ermee moet werken, er wel goed uitziet! En dan mogen ze m doodschieten, door muren heen laten lopen enz enz ! Vind ie vast leuk, en dan is ie misschien een dagje rustig!

Monday

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-06 00:15

Ik zou het wel leuk vinden, maar ik denk dat de acteurs me het niet in dank afnemen. Mijn paard hangt een beetje de diva uit en is voor vreemden niet heel erg lekker benaderbaar. Arrogant kijken kan ze weer wel heel goed, dus het is maar net waar ze haar voor nodig hebben.

ElCamino

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-06 10:36

Bij ons op stal in Amstelveen hebben ze ooit een bruine quarter gebruikt voor eenscene in GTST waarin Janine van het paard valt dat ze van Ludo heeft gekregen. Verder is een zwarte hengst gebruikt om naaktfoto's te maken (niets smergs, gewoon blote vrouw op een mooi zwart paard)
En zijn de paarden wel eens gebruikt voor foto-shoots.

Daarvoor mogen ze mijn paard altijd gebruiken.... een echte film....tja... ligt aan de risico's ...

_Marinke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-06 11:44

Gaaf!
De meeste lenen hun paardje dus wel uit..

kimmie1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 11:51

Ben zelf eens gevraagd door het artiestenmanagement waar ik toen stage liep om als zorro samen met zijn hulpje een trein te "overvallen" te paard ( mijn paard). Was voor een bedrijfsuitje. Vond het een heel gaaf idee en zouden er ook nog iets mee verdienen. Had het zeker gedaan, is alleen op het laatste moment niet doorgegaan omdat ze toen weer iets anders wilden.

Lacuna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 11:56

Never.
Heb er al vreselijk moeite mee als mn verzorgsters of vriendinnen iets met mn paardje doen... Dus hem een beetje uitlenen aan een wildvreemde? haha! het idee alleen al no way voor mij dus

Groetjes, Lacuna

miepmiep

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 14:04

Onze staleigenaar is met twee paarden van de manege en een vriend naar Amsterdam gegaan voor filmopnames. Het is een film over de taxi-oorlog, dacht ik? Ze hadden politie te paard nodig, en de echte politie had bedankt.

Hij heeft wel zelf gereden, maar compleet met ME-pak, brekend (nep) glas, wapenstokken, rookmachines etc... Erg gaaf, het schijnt een heftige scene te zijn! Ik ga zeker kijken als hij uitkomt.

(Het allergrappigst is als je straks twee ME-paarden voorbij ziet komen in de film met een "Stal Wittebrug"-dekje )