K&k of Myler bit?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

marloezzke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-06 11:50

voor mij was het zeker ook een stap in de goede richting.

#Ymke#

Re: K&k of Myler bit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-06 12:59

Ik heb hem bij Ooteman vandaan, mijn K&K, en die was zo binnen.. Misschien idee om hem daar te halen/bestellen?

Sirus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-06 13:15

Ik rijdt sinds een half jaar met een Myler en ben er uiterst tevreden over. In Brabant zijn ze o.a. in Lierop te koop (van Berlo). Je mag ze daar ook twee weken uitproberen en terugbrengen of ruilen als blijkt dat je paard een ander bit of maat nodig heeft. Super service en zeker heeeeel erg belangrijk! Een bit moet net zo goed passen als je zadel!

fliam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-06 13:36

@ mayday bij de heimolen (nabij bergen op zoom) verkopen ze ook meylers. Ik heb bij mijn ruitersportzaak hem eerst 1 week mogen lenen. Ik weet niet of dit ook zo bij de heimolen gaat, maar je kan het vragen.

mayday

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-06 13:38

zammetje schreef:
@ mayday bij de heimolen (nabij bergen op zoom) verkopen ze ook meylers. Ik heb bij mijn ruitersportzaak hem eerst 1 week mogen lenen. Ik weet niet of dit ook zo bij de heimolen gaat, maar je kan het vragen.

O oke dank je wel, zelf ga ik altijd naar Drunen maar daar hebben ze alleen k&K en ik wil ff goed kijken wat de verschillen ed zijn.