ja hahaha ik dacht, wat doet hij nu????hij sloopt mijn hele zadel....echt compleet uit elkaar..
ik stond er idd van te kijken hoe je het zadel moet neeleggen, ik had het zadel altijd een stuk verder naar voren liggen.dus daar moet ik idd op letten.is dat niet heel erg wennen met het rijden??
oja ik heb het ook nog met hem over een lamsvellen onderlegger gehad, en dat moet idd wat ik eigenlijk al wel wist direct op de rug van het paard liggen, waarom maken ze geen normale dekjes met lamsvellenonderkant??ben er nu hard naar opzoek, ja die zadelvormige zijn er wel maar ik bedoel hele dekjes zeg maar, dus als iemand weet of dat bestaat, dan hoor ik het graag!!!
en nog een vraagje..ik stel hem maar gewoon even hier...pablo heeft allemaal harde bultjes op haar rug aan beide kanten langs haar ruggegraat, dit komt volgens hem door het vorige zadel waar ik mee reed omdat de kussens niet meer helemaal strak waren..
nu wil ik heel graag die bultjes behandelen, want ze is deze week hengstig en er komt dan geen zadel op, weet iemand he je de bultjes kan weg krijgen of behandelen???
unamie..bedankt voor je reactie's steeds, vind ik erg fijn!