Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
) In deze korte tijd heb ik al een aantal kleine dingetjes meegemaakt; op een dag zat er een winkelhaak in mijn deken (die heb ik zelf laten maken, omdat ik ervan uit ben gegaan dat mijn paard dat zelf had gedaan) en een andere deken was van de ene op de andere dag verdwenen. Over deze dingen heb ik zelf niet moeilijk gedaan, maar misschien ben ik daar wat makkelijker in dan andere mensen.
)pimmetje schreef:Bedankt voor al jullie reacties!! Het is en blijft een moelijk geval.
Ik sta nog maar een maand of drie op deze stal. Bovendien kom ik daar altijd `s avonds en de andere meiden zijn er meestal `s middags met als gevolg dat ik ze maar zelden zie. Het contact is daardoor nog niet echt geweldig. (anders had ik dit probleem waarschijnlijk ook niet) In deze korte tijd heb ik al een aantal kleine dingetjes meegemaakt; op een dag zat er een winkelhaak in mijn deken (die heb ik zelf laten maken, omdat ik ervan uit ben gegaan dat mijn paard dat zelf had gedaan) en een andere deken was van de ene op de andere dag verdwenen. Over deze dingen heb ik zelf niet moeilijk gedaan, maar misschien ben ik daar wat makkelijker in dan andere mensen.
Mijn stalgenoot wil in ieder geval de deken dus niet laten maken omdat er een grote flap op zou moeten. Zij gaat dus voor een nieuwe deken. Daardoor heb ik het gevoel dat er een beetje misbruik van me gemaakt wordt, waardoor ik niet sta te springen om deze deken bij mijn verzekering in te dienen. Terwijl het voor de lieve vrede misschien wel de juiste keuze zou zijn *zucht*
@amondi; bedankt voor de tip van de spray!! Ik ga dit zeker proberen, misschien dat ze dan weer bij de andere paarden in de paddox mag.
@dimitri en wicky; we hebben op stal geen echte regels of een contract, alles gaat op grond van goed vertrouwen, maar juist bij deze dingen pakt dat dus vervelend uit. De staleigenaar vindt dat wij deze kwestie maar onderling moeten uitzoeken. Bovendien is hij niet echt te spreken over mijn paard; ze zou te druk zijn en te veel kapot maken (??). Ze mag dan ook niet op alle plaatsen staan omdat ze haar tanden in het stroomdraadje zet, waar dus lekker veel stroom op staat. Wiens schuld is dit dan? Maar goed er is
één paddox met een goede stroomdraad en daar mag ze dan alleen staan... Misschien toch maar weer uitkijken naar een andere stalling.
) Bovendien heeft niemand op stal sportief gereageerd toen mijn andere deken verdween.
) Ik heb wel vrede met deze oplossing; mijn paard kan toch neuzen met de buurvrouwen. Toch is deze oplossing natuurlijk redelijk kortzichtig....