Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
urselin schreef:En Roossie22: niet alle paarden vertellen dit als er met hen gepraat wordt. Ze vertellen ook over lichamelijke problemen en over hun verleden. En soms ook over hoe hun leven nu is.
Het ligt er maar aan wat jij wil weten over je paard. Als je vraagt of ie een goed leven heeft, ja dan vertelt ie daar ook over. Dat is logisch. Maar vraag je over klachten of verleden, dan vertellen ze daar ook over.
Je moet het meegemaakt hebben voor je het gelooft.
Een vriendin van mij geloofde er ook niet in, tot ik haar het 'gesprek' met mijn pony liet lezen.

roossie22 schreef:urselin schreef:En Roossie22: niet alle paarden vertellen dit als er met hen gepraat wordt. Ze vertellen ook over lichamelijke problemen en over hun verleden. En soms ook over hoe hun leven nu is.
Het ligt er maar aan wat jij wil weten over je paard. Als je vraagt of ie een goed leven heeft, ja dan vertelt ie daar ook over. Dat is logisch. Maar vraag je over klachten of verleden, dan vertellen ze daar ook over.
Je moet het meegemaakt hebben voor je het gelooft.
Een vriendin van mij geloofde er ook niet in, tot ik haar het 'gesprek' met mijn pony liet lezen.
ik sta er niet direct negatoef tegenover hoor, maar het verleden..... precies zo.... ze kunnen je van alles wijsmaken...als jij het verleden toch niet weet..
net als pijn.... 'mn rug is wat gevoelig als er ruw met me om gegaan wordt etc' tsja..... klinkt ook logsich
ik geloof best dat er mensen zijn die het wel kunnen, maar nogmaals... het zijn er tegenwoordig in mijn ogen teveel 'die het kunnen'