Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Er zat gelukkig nog een sloot tussen de weg en de shetjes! Ik heb me slap gelachen, dat hadden ze zeker vaker geoefend! 

denice schreef:ik lag een keer in de zomer te zonnen, ik had mijn paard pas een paar weken, en ineens kwam ze naast me liggen!!! toen hebben we heerlijk samen gezonnt!
PeruaansePas schreef:Mijn pony stond eens met een jong paard in het weiland. Het jonge paard zat al de hele tijd mijn pony uit te dagen en mijn pony had al een stuk of zeven keer gewaarschuwd. Het kwam omdat de shetlandmerries erbij stonden, denk ik. Daar ging het om.
Opeens was mijn pony het zat en ging hem achterna. Het paard keek niet uit en floep: weg paard. Was hij in de sloot gevallen....Ik schok zo erg dat ik even mijn camera liet uitgaan, maar beloot snel verder te filmen. Ik heb het dus op film, mega grappig.
Dat geschraap betekent dus: ga weg, ik waarschuw je!
Je kunt nog net de grote plons van het water zien, voor ik even de camera uit zet. Dit is het filmpje: Klik hier
Het paard springt aan de andere kant van de sloot eruit: mijn pony had duidelijk zijn zin, want de eigenaresse ging haar paard direct ophalen. Volgende dag stond mijn pony alleen met de twee shetlandmerries.