paard bang voor zadel

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Naomi21

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 18:17

@Rieta: voor de beste zekerheid kun je er t beste even n zadelmaker naar laten kijken .
Ik geloof dat er wel sites zijn met beschrijvingen om je zadel te checken (die van Thorogwood?) maar ik weet er even geen uit mijn hoofd, iemand anders misschien wel?
Boos doen met zadel opleggen kan ook weer aan zoveel dingen liggen... pijn, aangeleerd gedrag, niet passend zadel enz..
Maar met n zadelcheck sluit je natuurlijk wel uit dat t niet komt door n niet passend zadel .
Je hebt trouwens wel n ontzettend mooi paard!

unamie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 18:23

Rieta schreef:
die van mij doet het ook... precies hetzelfde..

ik heb je een pm gestuurd

Rieta

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 18:25

dankjwel idd maar ze is zo'n aanhalig en leergierig paard ze deed het eerst niet maar nu wordt het steeds erger ze gaat bijten en ze loopt je omver zodra ik er met het zadel aan kom lopen... Kreeg net een PM van... weet haar naam niet meer dat er in meppel een goede zaak zit dus zal het er even met mijn moeder over hebben.. want als ze wel pijn heeft door het zadel moet het zo snel mogelijk verholpen worden zodat ze weer zonder pijn kan bewegen... bedankt voor je reactie