Maar ik denk niet dat je hem een groep manegeruiters moet laten lesgeven, dat vindt hij denk ik niet zo

Maar ik bedoel dus dat als hij een groep mensen krijgt die echt wat willen leren ervan, hij dat best zou willen doen hoor*denk ik*
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

missmiekie schreef:nee, gewoon een clinic met gedreven ruiters, daarmee krijg je hem heus wel zover. En een clinic met shetlanders gaat niet, want Navidad rijdt, voor zover ik weet, geen shetlanders

Navidad schreef:missmiekie schreef:nee, gewoon een clinic met gedreven ruiters, daarmee krijg je hem heus wel zover. En een clinic met shetlanders gaat niet, want Navidad rijdt, voor zover ik weet, geen shetlanders
whehe de shetlander kan dan beter op mij gaan rijden![]()

dus de bsis principes moeten ook goed te doen zijn, mischien dat ik dan overweeg met twee paarden te komen..
Navidad schreef:kijk ik ben met mijn paard nog niet eenb startgericht, goed ze kent wel allemoeilijke oefeningen, maar ik zelf ben meer bezig met de basis, rechtstellen uitleggen, en zelf begin ik als de bak wee rgoed is met een nu bijna 4 jarige flemmingdus de bsis principes moeten ook goed te doen zijn, mischien dat ik dan overweeg met twee paarden te komen..
gewoon verschillende groepen dus, voor een bepaalte tijd. zolang er genoeg aanmeldingen zijn moet dat geen probleem zijn.
* dat je wel echt serieus bent, ik denk dat het voor hem dan niet uitmaakt welk niveau je hem geeft, zolang iemand maar wel gedreven is om iets te leren ed..
Navidad schreef:gewoon een paar verschillende groepjes. een basis groep een groep op ongeveer m niveau en een groep voor de hogere dressuur. zolang er genoeg aanmeldingen zijn en mensen die ervoor willen gaan moet het goed komen denk ik toch?
grapjas