Waneer clinic laurens van lieren?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Somebody_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-06 23:16

nee ik ook niet
Maar ik denk niet dat je hem een groep manegeruiters moet laten lesgeven, dat vindt hij denk ik niet zo
Maar ik bedoel dus dat als hij een groep mensen krijgt die echt wat willen leren ervan, hij dat best zou willen doen hoor*denk ik*

Navidad

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-06 23:34

missmiekie schreef:
nee, gewoon een clinic met gedreven ruiters, daarmee krijg je hem heus wel zover. En een clinic met shetlanders gaat niet, want Navidad rijdt, voor zover ik weet, geen shetlanders

whehe de shetlander kan dan beter op mij gaan rijden

magic_lover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-06 23:37

nou het lijkt mij super leuk als tegen die tijd mijn eigen beetje zo ver is

hopen dat er wat te organiseren valt!

Somebody_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-06 23:39

Navidad schreef:
missmiekie schreef:
nee, gewoon een clinic met gedreven ruiters, daarmee krijg je hem heus wel zover. En een clinic met shetlanders gaat niet, want Navidad rijdt, voor zover ik weet, geen shetlanders

whehe de shetlander kan dan beter op mij gaan rijden

Dat wil ik zien

XUlyssesX

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-06 23:44

ik vind wel dat we zoiets kunnen organiseren.

XUlyssesX

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-06 23:45

wij hebben op de rijvereniging een bak van 20 bij 80. een ruime kantine en langs de bak kunnen zo'n 100 mensen staan. dus genoeg mensen die het kunnen zien. ook leuk voor de media. je kunt de manege voor weinig een dagje wel afhuren

gootje12

Re: Waneer clinic laurens van lieren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-06 23:49

ik dacht meer aan een clinic met nou eens niet gerenomeerde ruiters met Z-paarden,maar iets waarmee hij zou beginnen,als hij met een jong paard begint.De opbouw ervan,hoe bijvoorbeeld begint hij met een bepaalde oefening aanleren.Daar denkt men vaak niet aan, ik zou wel eens willen weten hoe hij zoiets aanpakt.In Ermelo heb ik ook veel dingen opgedaan van Johan Hamminga,waar ik zo niet aan zou denken.Dannog kun je daar ruiters bij gebruiken.Wat vinden jullie daar van? Waar is jouw manege ?

Somebody_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-06 23:52

Friesland denk ik, gezien haar ''locatie'' maar ik woon in Zuid-Holland en Navidad in Gelderland, dus kunnen we het niet wat centraler doen dan?
@gootje12: zo doet tegenwoordig iedereen clinic's, kijk maar naar anky en sjef, die nemen eerst een jong paard, dan een iets ouder paard en dan een ervaren paard. Dat vind ik niet zo leuk, ik vind het leuker als hij gewoon lessen geeft aan iedereen die zich opgeeft, een gewone clinic dus!

gootje12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-06 23:57

Ok, zit wat in, maar ik zou zo graag iets aparts willen,zodat hij later zegt,dat hij daardoor verrast was,snap je.Hij zal soms die gewone clinics ook routine gaan vinden.

Navidad

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-06 00:00

kijk ik ben met mijn paard nog niet eenb startgericht, goed ze kent wel allemoeilijke oefeningen, maar ik zelf ben meer bezig met de basis, rechtstellen uitleggen, en zelf begin ik als de bak wee rgoed is met een nu bijna 4 jarige flemming dus de bsis principes moeten ook goed te doen zijn, mischien dat ik dan overweeg met twee paarden te komen..

gewoon verschillende groepen dus, voor een bepaalte tijd. zolang er genoeg aanmeldingen zijn moet dat geen probleem zijn.

Somebody_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 00:01

dat maakt ons toch niet uit, of hij dat ''routine'' gaat vinden?!
Ik denk dat je het ook simpel moet houden, hij vraagt al erg veel geld voor een dagje clinic geven, met extra dingen erbij, zal het helemaal onbetaalbaar worden..

Somebody_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 00:02

Navidad schreef:
kijk ik ben met mijn paard nog niet eenb startgericht, goed ze kent wel allemoeilijke oefeningen, maar ik zelf ben meer bezig met de basis, rechtstellen uitleggen, en zelf begin ik als de bak wee rgoed is met een nu bijna 4 jarige flemming dus de bsis principes moeten ook goed te doen zijn, mischien dat ik dan overweeg met twee paarden te komen..

gewoon verschillende groepen dus, voor een bepaalte tijd. zolang er genoeg aanmeldingen zijn moet dat geen probleem zijn.

niveau maakt toch niet uit? Maar van jou weet ik wel*aangezien ik al meerdere topics van je gelezen heb ed * dat je wel echt serieus bent, ik denk dat het voor hem dan niet uitmaakt welk niveau je hem geeft, zolang iemand maar wel gedreven is om iets te leren ed..
En dat laatste stuk: ja dat lijkt mij ook de beste optie

Navidad

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-06 00:03

gewoon een paar verschillende groepjes. een basis groep een groep op ongeveer m niveau en een groep voor de hogere dressuur. zolang er genoeg aanmeldingen zijn en mensen die ervoor willen gaan moet het goed komen denk ik toch?

Somebody_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 00:04

Navidad schreef:
gewoon een paar verschillende groepjes. een basis groep een groep op ongeveer m niveau en een groep voor de hogere dressuur. zolang er genoeg aanmeldingen zijn en mensen die ervoor willen gaan moet het goed komen denk ik toch?

Ik stem VOOR
Nu moeten we het nog zien te regelen...

gootje12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 00:10

Ik ga in ieder geval naar Exloo, dus dan kan ik gelijk zien wat hij zoal doet .Wat jullie ook doen wij doen mee met tot nu toe 3 meiden op verschillende niveau`s.Het kan zijn dat er nog meer willen bij mij op stal.Maar waar moeten we het dan doen?

Navidad

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-06 00:26

moeten we nog even kijken, als we meer aanmedlingen hebben dan kan ik laurens mischien overtuigen en kunnen we ergens (centraal voor iedereen) een bak af huren en kijken wat de moegenlijk heden zijn.

gootje12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 00:36

Ga jij nog naar de clinic van Laurens in Exloo?

Navidad

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-06 01:38

ik niet ik moet die zaterdag werken. daarna heb ik een oefenwedstrijd met die flemming x pericles. ik ga dat niet redden. ik start btw gewoon l1 met die "oefenwedstrijd" onderling, even kijken hoe dat gaat. ga wel naar indoor brabant en ook daar is die te vinden.

Needje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 07:19

Hou er rekening mee dat je minimal 1000 euro kwijt bent aan hem! Das voor ong. 4 uur lesgeven. Hij zei liever mensen te hebben die wat verder zijn, maar een paar "beginners" vind ie niet zo erg, mits ze natuurlijk fanatiek zijn. Ponyruiters wou ie liever niet. Of ze moesten op een behoorlijk niveau rijden.
(ben trouwens al vanaf Horse Event aan t wachten op een mail van m....zal wel niet meer gebeuren, dus bij ons helaas geen clinic van m!)

gootje12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 17:50

Moet je zo`n clinic met L regelen met z`n managment of doe je dat persoonlijk?IK heb hem in Ermelo een poos gesproken, dus wat dat betreft moet dat wel lukken.

XUlyssesX

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 17:52

ik vind alle ideen nog steeds leuk.
idd mijn manege staat in Friesland .. niet centraal maar wel goedkoop te regelen.

Somebody_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 18:26

ja maar zie je mij al vanuit zuidholland naar friesland rijden voor een clinic grapjas

XUlyssesX

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 18:35

zie je mij dan al vanuit friesland naar zuid holland rijden? net zo iets

Somebody_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 18:36

ik zei toch ook een CENTRAAL punt!

gootje12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 23:36

Wat dachten jullie van het midden van nederland?Zwolle of Dalfsen