Maakt leeftijd van een instructrice wat uit?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 23:44

Lesgeven moet je denk ik ook in je hebben.
Je kan het of je kan het niet. Iemand die dat gevoel niet heeft zou het waarschijnlijk wel kunnen leren, maar die komt dan toch wat tekort.

Marrepar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 10:04

Ik vind van niet.
Mijn instructrice is rond de 20 en die heeft al heel wat ervaring met pony's/paarden, en ze geeft echt supergoed les .

_Denies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 10:13

Hoi, ik geef ook soms les aan een jochie wat wel kan rijden maar veel aan verbeterd kan worden ik rij zelf L1 (Nog 1 B wedstrijd dan). En ik leer hem alleen de dingen waar van ik zeker ben dat ik het goed doe. Zijn moeder en hij zelf zijn erg te spreken en het gaat meestal erg goed, hij heeft een shet dus wijken enzo hoeft niet echt te leren het is echt zo'n ruitertje van rondje rijden met ze hoofd naar beneden en het is goed! En als hun teveden zjn vind ik het een hele prestatie. Ik vind dus leeftijd niet uitmaken als je maar weet waar je over praat en hem/haar het ook zo kan uitleggen dat hij/zij snapt waar je het over heb... Natuurlijk zou ik geen les geven op manege maar zo onderling vind ik het erg leuk en als hij het leuk vind heb ik er alleen maar meer plezier in...

OemmiejO

Re: Maakt leeftijd van een instructrice wat uit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 12:03

Ik vind van niet.
Mn vorige instructrice was 19, die van nu 26.
Ook heb ik er eentje van ong.40 jaar gehad. Ik vind het met de "jongere" een stuk gezelliger.
En die geven (die van mij dan) nog beter les.