Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
ShirleyA schreef:Ja hoor zeker over nagedacht! Hij deed t nl als ie ergens v was geschrokken.... eerst rennen en dan lekker bokken.... Heeft niets met pijn te maken!!!
Maak je niet zo boos om niets en veroordeel mensen niet meteen, denk ook ns eerst na over het hoe en waarom bij mensen! Dat doe je ook bij paarden, heel mooi, maar nu nog de mens n kans geven. En als je idd zo'n geweldige oplossing weet zet die hiet dan gewoon op t toppic. Dan hebben anderen er ook wat aan, best fijn ook voor de paarden.
ElanII schreef:Laat ik nou toch begrepen hebben dat Wilma de TS was![]()
Hoe weet je dat je paard geen pijn heeft ? Heb je hem dat gevraagd en heeft hij geantwoord ?
Ik zou de bal willen terugkaatsen: kijk eerst eens naar je paard i.p.v. hem allerlei menselijke eigenschappen toe te dichten van "lui" tot "eigenwijs". Hebben jullie er weleens aan gedacht dat je paard misschien weleens spierpijn kan hebben bv. ? Mijn paard dat altijd erg braaf is, reageerde de laatste tijd ook anders dan anders, was happerig als ik de voorkant van de deken dicht of open wilde maken en nog wat van die dingen. Ik ben verder gaan zoeken; ik zou ook kunnen denken dat hij "gewoon" stout is, maar zo zitten paarden niet in elkaar. Elan bleek dus erge spierpijn in zijn schouders te hebben. Daar wordt hij nu voor behandeld. Mocht je geinteresseerd zijn kijk dan op http://www.spierproblemen.nl/ Hier heb je een mogelijkheid om het probleem op te lossen Shirley. Je wilde dat ik het op Bokt zette![]()
Overigens pretendeer ik niet dat ik DE oplossing weet, het is een mogelijkheid. Ik moest van jou "nu nog de mensen een kans geven". Ik zou zeggen: "Laat maar zien wat je waard bent en deel je ervaringen met ons". Veel succes allemaal met je bokkende paardjes.