SuperRoos schreef:mensen kan je analyseren aan de hand van de vorm van de tenen
Ha ha Roos, ga je mijn tenen ook een keer "doen" dan ???
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
SuperRoos schreef:mensen kan je analyseren aan de hand van de vorm van de tenen

SuperRoos schreef:stefstar, je paardje is echt een 2 kruinen paardje, het kan ook zijn dat andere kenmerken dit nog versterken, interessant hoor!
gelukkig dat het bij jou een stuk beter gaat, als dat soort dieren een baasje hebben dat hun begrijpt en straft wordt alles alleen maar erger en gevaarlijker
En als hij er langs gaat hij wel een klopje op zijn schouder hoor, Stoere jongen dat hij zomaar langs een grassprietje gaat
Echt van de domste dingen schrikt hij
heel interessant ook
SuperRoos schreef:70% van de paarden met 2 kruinen hebben de neiging om sterker en emotioneler te reageren dan gemiddeld, ze kunnen op onverwachte momenten van streek raken zonder een echte reden
wanneer zo'n paard zn beheersing verliest is het het beste hem even te laten, ga het gevecht niet aan want dat versterkt het ongewenste gedrag alleen maar, ook straffen.. daar worden ze alleen maar onwilliger door
hier staat tegenover dat een paard met 2 kruinen een geweldig paard kan zijn
vb van paarden met 2 kruinen die ik heb gezien:
paarden die onberijdbaar waren
die de stal afbraken
nerveus waren van alles en niets
slecht tegen stress kunnen
gespannen
uit de wei breken etc etc etc...
nog veel meer dingen
SuperRoos schreef:welshfanatic, een hele slimme zeker
ik ken paardjes met die kruin die stallen en hekken konden open maken en zo met de hele kudde op pad gingen! hihi