jiehaaa schreef:En vooral het bolletje vuil verwijderen, bij het gaatje. Dat is vaak de oorzaak van nare ontstekingen.
Ik ken iemand die haar paard in moest laten slapen, ivm een infectie door niet goed schoonmaken. Echt zielig
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
jiehaaa schreef:En vooral het bolletje vuil verwijderen, bij het gaatje. Dat is vaak de oorzaak van nare ontstekingen.
Pannie schreef:wat ik me wel afvraag he...waarom dit doen? in het wild word zoiets toch ook niet gedaan? of ben ik nou zo blond?
kitjuh schreef:Getver ik heb het vorige keer ook bij amigo gedaan. Als hij staat te eten wl hij hem er nog weleens uithangen. Dus ik met een zakdoekje echt grote korsten eraf gehaald. Stond zowat te kokhalsen zo groot waren de stukken. Amigo begon gelijk te meppen en heeft toen ook z'n zaakje maar ingetrokken. Nu weet ik pas echt wat ze met kopkaas bedoelen.
Ik lig helemaal in een deuk, lekker droog! ikke schreef:Winkie schreef:Ik kreeg laatst de tip om er babyolie op te spuiten. Dat hoef je ook niet meer af te spoelen dus lekker snel en makkelijk. Misschien wordt 'ie' dan niet helemaal schoon maar hij zal minder last hebben van korsten. Alleen dat zal niet helpen bij een ontsteking denk ik zo.
Pannie schreef:wat ik me wel afvraag he...waarom dit doen? in het wild word zoiets toch ook niet gedaan? of ben ik nou zo blond?
Myrddin schreef:Hahahaha ben ik blij met mijn merries.
ikke schreef:Myrddin schreef:
Hahahaha ben ik blij met mijn merries.
Moet ik je even uit de droom helpen..........
ikke schreef:Pannie schreef:wat ik me wel afvraag he...waarom dit doen? in het wild word zoiets toch ook niet gedaan? of ben ik nou zo blond?
Als je ervoor zorgt dat ie een paar merries heeft om regelmatig te dekken, minimaal een keer per week met hem gaat zwemmen en hem daarnaast leert een keer of twee - drie per dag uit flink uit te schachten en een erectie te krijgen, dan hoef je er verder niks aan te doen.
Succes met oefenen, ik hoor graag hoe je het hem geleerd hebt.........
Pannie schreef:Het was maar gewoon een vraag hoor...
achter gehoord, sorry.