Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Antheman schreef:1 wens weet je al van me.![]()
Verder ben ik erg gecharmeerd van jodphur rijbroeken. Er zijn weinig modellen die betaalbaar zijn. Ik ben bereid om tot de 100 euro voor een jodphur broek uit te geven.
Eis: voldoende lang, strak, doch elastisch
Goede kleur, ik hou dus wel van mode
zakken en ritsen ed hoef ik niet
uiteraard de naden op de juiste plek
Relatief snel droog ivm regenbuien
Deze broek kan haast niet licht zijn, ivm inzet stuk wat van nepleer is
Materiaal géén katoen ivm veel te snelle slijtage

Zou dit wat zijn?????
Van deze broekjes word ik zeer blij...ze hebben nog meer kleurtjes ook. Voor zover ik weet in Nederland niet erg algemeen te koop en helaas ook weer van katoen....

pmarena schreef:Wat mankeerd er aan elastiek met een koordje ? Lekker vastsnoeren boven een zwembandje juist
pmarena schreef:Nee maar serieus ?
Met een zwembandje is het niet flatteus / prettig op zich , maar jij bent best wel slank....wat is voor jou het vervelende eraan dan ? Je klinkt er zo fel tegen
Geen zakken, geen model.... Maar waarschijnlijk is het stofje helemaal super. Buitenzinnig schreef:De bovenste 2 broeken (dus de jeans met de opvallende stiksels en die met die dijbeenzakken) zijn van Golden Dress. Nummertje 3 is Harry's Horse. De endurancebroek met rode streep is HacTac en de jeans er onder ook.
Mijn telefoon maak ik - als het geen jassen weer is - anders vast, maar daar maak ik later wel een foto van....
Ik ben ook niet zo'n liefhebber van aansnoerkoordjes
http://www.studinnovation.fr/fiche.htm
*edit* Het plaatje bleef een kruisje, dus nu maar de link
Deze broek van Stud One lijkt MIJ dan ook helemaal nietsGeen zakken, geen model.... Maar waarschijnlijk is het stofje helemaal super.
Buitenzinnig schreef:HIER staat de rest van de HAC TAC rijbroeken.....

Buitenzinnig schreef:Voor Vedetje met spillebenen:
Die knopen lijken me wel wat...je trek hem dus makkelijlk ergens over aan. Moet wel met hoge laarzen. Ik vind het wel wat hebben....
Sugarmiss schreef:@BZ: bekijk de gids van Kreamer eens, daar staan Steeds's spijkerrijbroeken in die precies lijken op de Hac Tac dingen. ik rij daar al jaren mee, maar vind iets wijdere pijpen toch prettiger. Die heeft Kreamer ook, weliswaar in een heupmodel, maar met een geweldige pasvorm.
En een heel interessante prijs
Buitenzinnig schreef:Hier ook een blije (ex)gebruiker.
Dus zoiets als de HacTac jeans broek maar dan in wat meer Hi Tech materiaal?????

Vedetje schreef:Maar waar heb je dit in godsnaam vandaan???? Extreem is het wel ja, wie draagt er zoiets?
Citaat:Een goede pasvorm is voor mij dus heel belangrijk. En warmte in de winter ook, want spillebenen hebben het snel koud.
Misschien moet ik ook maar aan de neopreenchaps.

Buitenzinnig schreef:Ik ben ook niet zo'n liefhebber van aansnoerkoordjes
http://www.studinnovation.fr/fiche.htm
*edit* Het plaatje bleef een kruisje, dus nu maar de link
Deze broek van Stud One lijkt MIJ dan ook helemaal nietsGeen zakken, geen model.... Maar waarschijnlijk is het stofje helemaal super.