Er zijn er zat zoals hij hoor
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Er zijn er zat zoals hij hoor

Gelijk het idee dat ik zoveel dingen niet meer kan doen, terwijl dat hartstikke meevalt, en misschien wel helemaal niet waar is. bijv. lekkere lange bosritten maken, is ook zo nu en dan leuk! zie dat toch meer voor me op een pony dan een paard, snapt iemand een beetje wat ik bedoel?

lotttttttt schreef:(...) Ik heb ook een verkeerd beeld van paarden boven de 1.60Gelijk het idee dat ik zoveel dingen niet meer kan doen, terwijl dat hartstikke meevalt, en misschien wel helemaal niet waar is. bijv. lekkere lange bosritten maken, is ook zo nu en dan leuk! zie dat toch meer voor me op een pony dan een paard, snapt iemand een beetje wat ik bedoel?
Ik rij lekkere bosritten met mijn paard. Kom er dan wel niet zovaak, want ik was tot voor kort qua vervoer afhankelijk van mijn pa. Maar ze vind 't heerlijk. Net als strandritten of een ritje langs de weg. Of ik rij voor de lol een oefencross met mijn paard.
)
beantsje schreef:ik heb niet alles gelezen dus misschien is dit wel dubbel,
maar als je eigenlijk het liefst een pony hebt, waarom doe je dat dan niet gewoon? Of ben je nog in de groei en ben je bang dat je te groot wordt??
Je mag als je 18 bent met je pony gewoon tussen de paarden starten hoor!
lotttttttt schreef:Heb je helemaal gelijk in![]()
Weet iemand een leuke handels stal , die zowel pony's als paarden verkopen? stallen met een site?
Ik bedoel stallen zoals www.ysselvliedt.com , www.horseteam.nl , www.stalterhuurne.nl
Waar ze leuke paarden hebben , ruime keuze en verschillende prijsklasse ?
die absoluut niets kende

Maar dan niet zo heftig, ze is heel rustig en nuchter en stront eigenwijs, zeer intelligent. Precies hetgeen wat ik zocht in de goede maat
Verder houd ik ook niet van de standaard-12-in-een-dozijn kleurtjes, en valk en schimmels komen bij ponys nou eenmaal veel meer voor
En daarbij, door de connemara nog een super springer ook
:D
haha, echt een super leuk beestje heb je!
maar wat je zegt, je kan ook heerlijk crossen met een paard, en die vinden een bosrit net zo leuk als ponys.. Ik ga inderdaad lekker om me heen kijken, misschien kom ik bij een pony uit, misschien bij een paard. ik ga gewoon kijken wat het beste bij me past, wie weet kom ik wel thuis met een paard van 1.80 , je weet maar nooit he, kijk maar naar Alytuiere
hihi ( Dan rij ik gelijk ff door naar de gamma om een ladder te kopen
hihih)

Maar een half broer of zus kan ineens zo verschillen he .. Ken ook een Heeeel erg mooi paardje, klein ook , lekker koppie dr op en daarnaast stond haar volle zus, een grote schimmel met een lompe kop en echt een ramsneus... Zou noooit zeggen dat het een volle zus van die kleine slanke knapperd was..