Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
en natuurlijk ook omdat ze alleen staat.. is er geen ander paard in de buurt ofzo? Na een tijdje zal het vast wel goed gaan, en zal ze (denk ik) wel stoppen met hinniken
nance1 schreef:En als je niet tegen kritiek kan moet je ook niets vragen.
Ik ben hier heel vel op tegen.

Chippewa schreef:nance1 schreef:En als je niet tegen kritiek kan moet je ook niets vragen.
Ik ben hier heel vel op tegen.
Wat een onzin...dit heeft niets te maken dat zij niet tegen kritiek kan..ze steld een vraag in het belang van haar paard....dan hoeft niemand haar af te zeiken, maar kan je beter meedenken aan een oplossing...liever dat iemand iets vraagt, dan blijft aanmodderen.
en VEL = FEL....
cherish schreef:. ze is nu al een tijdje stil... ach het went wel, !
cherish schreef:het is voor een paar maandjes in de winter.. daarna komt ze met andere paarden in de wei..
ik stel gewoon een vraag wat ik het beste kan doen..
en dan is het mischien wel lief bedoelt maar aan zo'n antwoord heb ik op t moment niks aan..
gianlucka, daar heb ik ook al aan gedacht maar ze kan niet zo goed met andere samen... ze trapt snel.. en dat vind ik dan zielig voor het shetje
dobbel schreef:Ja zulke andwoorden krijg je nou eenmaal omdat het zo is, een paard hoort niet alleen punt.
cherish schreef:gianlucka, daar heb ik ook al aan gedacht maar ze kan niet zo goed met andere samen... ze trapt snel.. en dat vind ik dan zielig voor het shetje

miriamrocky schreef:en even over als je een schetie er bij neemt zal ik eenveulen doen die kan je aan leren dat je soms weg bent

miriamrocky schreef:pfff dan ben ik ook een dierenbuul mijn pony staat ook HELEMAAAAAL alleen heb hem, ook uit een kude weg en hij vind thet niet erg
hij is gelukig speels eet goed
maar ja wat ben ik een dierenbul dan zeg