Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Citaat:Op 2001-05-05 23:15, schreef ikke:
Ik gebruik nooit een cap. alleen vorig jaar in Wales, daar is het bij wet verplicht. Je bent niet verzekerd als je geen cap draagt. Eigenlijk wel een goed plan, als je op de motor of brommer geen helm draagt heb je ook een klein probleem. Zou voor ruiters misschien ook moeten gelden.
Ben er in mijn hele paardenperiode ook nog nooit afgedonderd vandaar dat ik misschien wat laks ben geworden. Maar de laatste tijd ben ik er toch meer over na gaan denken en ik ga er binnenkort eentje kopen. Kijk, met IJsco, ja, daar loop ik niet zoveel risico mee
(okee jullie kunnen nu zeggen dat er altijd iets kan gebeuren, met elk paard, en hebben jullie 100% gelijk in alleen met zo'n Snuitje-karakter
ben je gewoon niet snel bang om te vallen) alleen als ik binnenkort Daisy
ophaal zorg ik wel dat ik een cap heb. Dus jullie hebben allemaal helemaal gelijk dat iedereen een cap op moet, alleen is dit voor mij helaas nog niet vanzelfsprekend dus ik moet nog ff aan het idee wennen dat ik er vanaf nu een op ga zetten.